- Katılım
- 11 Ara 2008
- Mesajlar
- 4,209
2009 da iphone 3g sahibiydim. Sağolsun apple yayınladığı güncellemeler ile telefonu çalışmaz hale getirdi, yeni model almaya zorladı. Ben de android aldım . 3 yıldır da aynı telefonu kullanıyorum. Android telefona uygun olmayan güncellemeleri yüklemek için zorlamıyor, telefonuna 1 yıldır güncelleme gelmedi. Tam hız çalışıyor.