Bu motorun cross versiyonları special cross olmasaydı (plakalı ruhsatlı olsaydı) bence çok fazla satardı.
Böyle çıkarımları nereden yapıyorsunuz, ben kestiremiyorum... Önceleri ben de isyan ediyordum, plakalı modeli yok diye. Şimdi çıkardılar, SM olarak geliyor. Ama böyle bayilerde motoru teslim almdan önce jant değişikliği de yaptırabilirsiniz. Ben asya bayisinde böyle bir durum yaşamıştım, "abi istersen içerde diğer jantlar var, onları takalım" demişlerdi. Bu motoru getiren firmada hem cross hem de SM jantları mevcut ve emin ol SM jantları çok daha fazla para ediyor(üretim maliyeti açısından değil, bulunabilirlik açısından). O yüzden "SM jantı istemiyorum" dersen bence seve seve yardımcı olurlar :wiinkk:
Lakin bence çok satmamasının asıl sebebi fiyatı. Güçlü versiyonunun fiyatı 8000 TL civarında.
Ve bu apachilerin 2 modeli mevcut, birçok kişi bilmiyor olabilir;
Bir tanesi ~17hp gücünde,
çift egzozlu, 5.000~5.500TL ve plakasız.
Diğeri 27~30 hp olduğu iddia edilen,
tek egzozlu, 8000~8500 TL ve SM-Enduro çeşitli olan model.
Güçsüz olan modelin çok sattığı(rakiplerine göre baya çok) ve oldukça tutulduğunu biliyorum. Arazi için alan kişiler oldukça memnun kalmış. Hafif olması büyük avantaj gibi duruyor.
Ama güçlü olan model hakkında çok fazla bilgi bulamadım.
Acaba 28hp lik modelden kullanan var mı?