Apachi XZ250RM Cross ON(On Road)

Katılım
29 Kas 2010
Mesajlar
317
Merhaba arkadaşlar bir anlık supermoto aşkı ile doldum ve hemen internete yapıştım.O an XT660x gibi canavara bakarken Apachi XZ250R'yi gördüm zaten biliyordum ama bilmediğim bir şey daha varmış On Road modeli.
Sinyalizasyon farlar her şey var. Kuba,mondial,asya vs... gibi markalar istemiyorum ama on road istiyorum diyenler için güzel bir tercih.
croos_on.png
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Mondial istemeyip Apachi marka motor isteyen olurmuki acaba :sunny:
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
marka tvs değil eğer banka kredisi onaylansaydı şuan test yazısını seve seve yazıyor olucaktım kendileri 4 valfli su soğutmalı 26 bg lik bir canavar vede gerçekten sağlamdır artı olarak 8500 tl gibi bir fiyatı vardır :D ahh ahh
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
O buyuklukte bir arka disli ile yolda gitmek icin pek uygun gozukmedi bana...
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
marka tvs değil eğer banka kredisi onaylansaydı şuan test yazısını seve seve yazıyor olucaktım kendileri 4 valfli su soğutmalı 26 bg lik bir canavar vede gerçekten sağlamdır artı olarak 8500 tl gibi bir fiyatı vardır :D ahh ahh

Markası ne peki? Apache bir markamı onu merak ediyorum şimdi.. ben ilk kez gördümde.
 
Katılım
29 Kas 2010
Mesajlar
317
Mondial istemeyip Apachi marka motor isteyen olurmuki acaba :sunny:
Kendi adıma konuşuyorum ben istemem mondial bana her zaman itici gelmiştir gerek dışarıda gördüğüm örnekler sayesinde.

---------- Post added at 21:34 ---------- Previous post was at 21:32 ----------

su soğutma ve 27 beygir güçten söz ediyoruz mondial 17 beygirdi.
 
Katılım
8 Kas 2011
Mesajlar
112
fiyat biraz daha ucuz olabilirdi 7800 gibi ama motor çok iyidir off road modelini sürdüm diğer çinliler yanına yaklaşamaz bendeki str mondial asyanın crossları hikaye yani bunun yanında
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
beyler bu motor piyasada görüp görebileceğimiz en sağlam en güçlü 250cc çinli yedek parça sıkıntısı olmayan bi marka
 
Katılım
4 Haz 2012
Mesajlar
776
Sahipleri çok övüyordu off roadını çinli deyip geçmeyelim bence güzel bir motor ama stickerları kötü.Karbon kaplamayla baya güzel durur :)
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
378
Bu motorun cross versiyonları special cross olmasaydı (plakalı ruhsatlı olsaydı) bence çok fazla satardı.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Bu motorun cross versiyonları special cross olmasaydı (plakalı ruhsatlı olsaydı) bence çok fazla satardı.

Böyle çıkarımları nereden yapıyorsunuz, ben kestiremiyorum... Önceleri ben de isyan ediyordum, plakalı modeli yok diye. Şimdi çıkardılar, SM olarak geliyor. Ama böyle bayilerde motoru teslim almdan önce jant değişikliği de yaptırabilirsiniz. Ben asya bayisinde böyle bir durum yaşamıştım, "abi istersen içerde diğer jantlar var, onları takalım" demişlerdi. Bu motoru getiren firmada hem cross hem de SM jantları mevcut ve emin ol SM jantları çok daha fazla para ediyor(üretim maliyeti açısından değil, bulunabilirlik açısından). O yüzden "SM jantı istemiyorum" dersen bence seve seve yardımcı olurlar :wiinkk:

Lakin bence çok satmamasının asıl sebebi fiyatı. Güçlü versiyonunun fiyatı 8000 TL civarında.

Ve bu apachilerin 2 modeli mevcut, birçok kişi bilmiyor olabilir;
Bir tanesi ~17hp gücünde, çift egzozlu, 5.000~5.500TL ve plakasız.
Diğeri 27~30 hp olduğu iddia edilen, tek egzozlu, 8000~8500 TL ve SM-Enduro çeşitli olan model.

Güçsüz olan modelin çok sattığı(rakiplerine göre baya çok) ve oldukça tutulduğunu biliyorum. Arazi için alan kişiler oldukça memnun kalmış. Hafif olması büyük avantaj gibi duruyor.

Ama güçlü olan model hakkında çok fazla bilgi bulamadım. Acaba 28hp lik modelden kullanan var mı?
 
Katılım
8 Kas 2011
Mesajlar
112
28 hp lik olanın off roadını kullanmıştım çok beğenmiştim fakat plakasız olduğu için vazgeçmiştim.Motor bir japon vs gibi dengeli güçlü kıvrak bir motor arazide baya tatmin ediyor.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Forumdaşlar selam, onroad modelini+cross lastikli jantlarını+renk olarak siyah olması gibi+ bulunduğum ile kargosu, hedayesi şusu busu ile nakit peşin son fiyat ne olur/olabilir araştırdım ancak sağlıklı bilgi bulamadım önerilerinize açığım, ancak "yalnız bu model ile ilgileniyorum", crf250 vs gibi capon'lar ile ilgilenmiyoruım(bütçe olupta çinko'ya meyl ediyorum ağzından köpükler fışkırtarak tenkit etmeyiniz benim tercihim.), izahat gerekirse 2 kişi ile arazi av/balık aksiyonlarında malzemeler ile beraber crf bayılır muhakkak, 6-8 ek beygir bu motor için yeterli, ve plaka ruhsat vesair kask/koruma gibi extra şeyler için bütçe ucu ucuna yetecek, bu durumda akıl verir iseniz sevinirim, acil/hayati bir durum olmaz ise inşaallah 1 hafta içinde alımı tamamlayacağım.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
28 beygir 125 kg makine kulağa hoş geliyor, peki titreşim nasıl? vida dökülmesi var mı? sağlam makine mı? motorun rengi çok kötü :) oyuncak gibi basit ucuz bir görüntüsü var ...
kullananlar yazarsa iyi olacak, takas yaparlarsa ben verebilirim benim motoru ...

http://www.apachi.com.tr/TR/products/motosiklet-modelleri/xz250rm-cross-onroad
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
28 beygir 125 kg makine kulağa hoş geliyor, peki titreşim nasıl? vida dökülmesi var mı? sağlam makine mı? motorun rengi çok kötü :) oyuncak gibi basit ucuz bir görüntüsü var ...
kullananlar yazarsa iyi olacak, takas yaparlarsa ben verebilirim benim motoru ...

http://www.apachi.com.tr/TR/products/motosiklet-modelleri/xz250rm-cross-onroad
Kesinlikle haklısınız, aynen çok basit bir boyama, sticker, ve plastik aksamı var gibi, kısmet olurda alır isem safha safha parça değişimlerini, ek aparat vs gibi konuları buradan paylaşacağım inşaallah.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst