Apache'min fotolarını bi göstereyim..

Katılım
13 Eki 2007
Mesajlar
355
Evet Biliorum Senin Motoru Geçenlerdede Göstermiştin:pgüzel Motor Kazasız Belasız Sürüşler
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
hayirli olsun kazasiz belasiz sürüşler kaç binde makine bide ne kadara aldin saygilar:)
 
Katılım
16 Nis 2008
Mesajlar
59
yaw kara şimşek gibi bişey bu.güzel makina.hayırlı olsun allah kazasız belasız kullanmanı nasip etsin...güle güle kullan..
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
bu apache nın sesı harıc herseyı guzel valla tebrıkler mondıal 100 ukh nın bıle sesı apacheden daha tok
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
severim apache leri hayırlı uğurlu olsun.ama plakanın özelliğini anlamadım:silent:
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
Güle güle kullan, güzel motor, plakanın neyi hoşuna gitti onu anlayamadım yahuu, Allah kaza bela vermesin, Takdir Allahındır.
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
950
ya harfler falan ince değil göz dolduruyo bide tertemiz ya ondan allah kirletmesin :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst