- Katılım
- 7 Ağu 2006
- Mesajlar
- 405
Tebrikler dostum..Cbr 125 ten sonra daha bir motor gibi gelecektir bu.Kalıbından gücünden gidişinden sağlamlığından güzelliğinden kısacası her açıdan daha iyi oldu onu alman:wiinkk: Güle güle kullan..
Nickini de değiştirsene birader
neyse ilerde motora daha çok benzeyen cbr lere kullanırsın inşallah:queen:

orta sehpadayken iki tekerde havada:cherry:
Nickini de değiştirsene birader
Maksimum sürati çok nadir bi şekilde 140 olsa da genel kabul göreni 130-135 kmh tir:cherry:güzel makin yaaw maksimum sürati nedir bunu düzde
4 vitesli değil de 5 viteslidir bu motor.0 km bir apache 3350ytl plak ruhsat hariç..2 el apacheler de 2300ytl den 3100e kadar bulunur.Umarım bilgi ışığı olabilmişimdir sanaSımdı abi Oncelıkle HAYILIR OLSUN GULE GULE KULLAN ALLAH KAZA BELA VERMESIN...
sımdı bu motor 4 vıtesmı ? olemı oluo vede sıfırları tam olarak ne kadar 2 el pıyasası ne kadaR??
Sana öyle geliyordur ustaOrta sehpada tekerlerin ikide yere basiyor..Enteresan?
Son düzenleme: