- Katılım
- 18 Ara 2005
- Mesajlar
- 75
beyler c.tesi yetişemedik ama yalımın orda denk geldim heralde mt tişörtlü bi kaç kişi wardı motorları apartmanın altına saklıyolarda.baktım bizim grup daha kalabalık size takılamadık k.bakmayın
evvvveet nıhayet manavgattayım deeri getırdım usaktan antalyaya 294km yol yaptım baya guzeldı. manavgatlılar bı aksam gezmesı yapalımmı scooterla sıe ayak uyduramadım ama deer le yetısırım hem tanısmıs oluruz
bu arada manavgatta ehlıyet kursu varmı deer ın yagı falan degısecek ıyı bır usta tavsıye edebılırmısınız tsk.
antalyada tavsiye ettiğiniz servis varmı honda cbr 8bin bakımı yaptıracağm
aynen çok meşhurmuş şu arif usta bi ara bende uğrayayım yanına![]()
Aramıza yenı katılan arkadaşları pazar gunu lara beach başlangıcındakı yolun agında kalan mangallık alanda gormek ısterız.
Grup üyeleri MT tişörtleriyle gelmesi zorunludur,olmayanlara orda verilecektir.
Buluşmanın atmosferine görede Basında yer aldırmayı dusunuyorum.
Önceki baısın buluşmalarında oldugu gıbı yıne Tişörtler üstünüzde olsun.
--====MT Antalya grup başkanı==---
[£ewo]
saat kaçta?bide üye olmayanlarda gelebilir mi?az kalabalığızda:queen:
motosiklet parçaları satan yerler hakkında bilgi verirmisiniz. parça zenginliği olan yer olabilir. egzos, amortisör, akü bakıcamda çeşitlilik olsun istiyorum.