[Antalya - MT]

Katılım
18 Ara 2005
Mesajlar
75
beyler c.tesi yetişemedik ama yalımın orda denk geldim heralde mt tişörtlü bi kaç kişi wardı motorları apartmanın altına saklıyolarda.baktım bizim grup daha kalabalık size takılamadık k.bakmayın:D
 
Katılım
10 Mar 2009
Mesajlar
46
evvvveet nıhayet manavgattayım deeri getırdım usaktan antalyaya 294km yol yaptım baya guzeldı. manavgatlılar bı aksam gezmesı yapalımmı scooterla sıe ayak uyduramadım ama deer le yetısırım hem tanısmıs oluruz
bu arada manavgatta ehlıyet kursu varmı deer ın yagı falan degısecek ıyı bır usta tavsıye edebılırmısınız tsk.




var kardes hatta beraber gidelim ben de gidecem ehliyet kursuna bu arada yaptiririz bakimlarini motorlarinin sen gelince pm at bana
 
Katılım
30 Ağu 2008
Mesajlar
49
SLm millet
mangalda görüşürüz yaza merhaba mangalıı.kız arkaşızı warsa getirn benim yok amam olunca bende getircm.:Dbelki pazara kadar bende ayrlarım
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
:D puahaha ne alaka halil ne alem gacısın yaw pazara inşallah hep birlikte mangalımızı yakacağız allahtan bi mani olmadığı sürece tabi...
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
antalyada tavsiye ettiğiniz servis varmı honda cbr 8bin bakımı yaptıracağm

servis olarakmı soruyosun kardeş normal tamircimi servis dersen mevlana kavşağında akçor motor var orası honda bayii ve servisi usta dersende şu desem yalana olur...ama garantili usta eski sanayide arif ustadır parası olan orya yaptırır motorunu:cat:
 
Katılım
15 Eki 2008
Mesajlar
86
para sorun değil ama servis garantisi var motorun o yüzden servise baktırmam lazım herkez akçor a git dedi zaten yarın nasipse gidiceğim
 
Katılım
18 Ara 2005
Mesajlar
75
bırakın ya akçor müşteri gelince resmen salak yerine koyup s...yo.arif ustada abarttıkları kadar ii değil.zaten dükkanda durmuyoki arif usta elemanlar bakıyo.kırcamide ramazan usta wardır.sade tanıdıklarının vede harbi sewdiği adamlarının motorlarına bakar.piyasada ustayım die geçinen buna arif ustada dahil hepsi ramazan ustanın çırağıdır.işinin ehlidir.isteyene nosu nu werebilirim ama gözü tutmazsa motorunuza falan bakmaz buda onun prensibi ihtiyacı yok anlıyonuz mu ama %100 mükemmel bi tamirci.
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
239
Aramıza yenı katılan arkadaşları pazar gunu lara beach başlangıcındakı yolun agında kalan mangallık alanda gormek ısterız.

Grup üyeleri MT tişörtleriyle gelmesi zorunludur,olmayanlara orda verilecektir.

Buluşmanın atmosferine görede Basında yer aldırmayı dusunuyorum.

Önceki baısın buluşmalarında oldugu gıbı yıne Tişörtler üstünüzde olsun.

--====MT Antalya grup başkanı==---

[£ewo]
 
Katılım
18 Ara 2005
Mesajlar
75
Aramıza yenı katılan arkadaşları pazar gunu lara beach başlangıcındakı yolun agında kalan mangallık alanda gormek ısterız.

Grup üyeleri MT tişörtleriyle gelmesi zorunludur,olmayanlara orda verilecektir.

Buluşmanın atmosferine görede Basında yer aldırmayı dusunuyorum.

Önceki baısın buluşmalarında oldugu gıbı yıne Tişörtler üstünüzde olsun.

--====MT Antalya grup başkanı==---

[£ewo]

saat kaçta?bide üye olmayanlarda gelebilir mi?az kalabalığızda:queen:
 
Katılım
11 Şub 2009
Mesajlar
128
ArKADAŞLAR Bİ kortej oluştursak nasıl olur... malum 23 nisan... lewo bi ilgilenirsen sevinirim... diğer forumlarla birleşirsek tam süper olur...
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
motosiklet parçaları satan yerler hakkında bilgi verirmisiniz. parça zenginliği olan yer olabilir. egzos, amortisör, akü bakıcamda çeşitlilik olsun istiyorum.
 
Katılım
11 Şub 2009
Mesajlar
128
Arkadaşlar saat 20.30 da motorize07 üyeleri abilerimizle rota belirleryip kortej yapıyoruz.. buluşma yeri kahveci.. ne kadar kalabalık olursa o kadar iyi.. BAYRAKLARI UNUTMAYALIM...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst