[Antalya - MT]

Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
387
Konu : YANARTAŞ GEZİ ORGANİZASYONU...

İstikamet : OLYMPOS >>>----> YANARTAŞ

Aksiyon : DAĞA TIRMANMA ve SOHBET, DOĞAL ATEŞ & MANGAL SUCUK...

Buluşma : PAZAR SABAH 8:30.. selekler önü

Alışveriş : YOL ÜZERİ MAKRO

Benzinlik : YOL ÜZERİ UYGUN OLAN...


Tüm Herkes Davetlidir... Katılımlarınızı bekliyoruz...

Katılacaklar :
1-uniAkrep_07
2-lewo
3-storm
4-bRaun
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
3
Evet DiqeR ŞehiRLeRe qöRe AnTaLya da motoR sayısı Biraz Daha fazLa buluşup bişeyLeR yapaBiLiRiz...
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
460
tabiki de gidin arkadaşlar :)
biz bursadayız, yağmurdan çamurdan gezintiler yapamıyoruz :)
az kaldı az, bitsin şu üniv. bi geleyim de oraların tadını almaya başlayayım :)

heeyt bee :queen:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
her hafta gezimi olur :D mt antalya biraz sakin olun yazın hergün yapalım istersenizzzz :)))
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
918
akşamki toplantıda bazı eksık ve bazı yanlısların olması bizi ya da en azından beni üzse de melih abilerin evdekı ortam fena değildi :) :p
 
Katılım
29 Eyl 2008
Mesajlar
254
arkadaşlar herkese selamlar ben akdeniz üni. 3. sınıf öğrencisiyim bu yıl cbr 125 ime kavuştum.. birde arkadaşım var mt 03'lü gezilerinize katılmak isteriz..
 
Katılım
17 Ağu 2008
Mesajlar
267
akşamki toplantıda bazı eksık ve bazı yanlısların olması bizi ya da en azından beni üzse de melih abilerin evdekı ortam fena değildi :) :p

ortam güzeldi ya :) kısa sürdü ama..bi dahaki sefere uzun olsun oguz ;) anladın sen onu..

arkadaşlar herkese selamlar ben akdeniz üni. 3. sınıf öğrencisiyim bu yıl cbr 125 ime kavuştum.. birde arkadaşım var mt 03'lü gezilerinize katılmak isteriz..

tabikii her zaman bekleriz..her cumartesi seleklerin önünde toplanıyoruz 19:00'da ..bekleriz ;)
 
Katılım
11 Ağu 2005
Mesajlar
36
selam arkadaslar aslında yenı uye deılım ama bayadr nett alemıne uzagım ılkk gezı organızasyonuna katılmak ısterım
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
239
ahbe mass daha bu hafta sonu çıralıya gıttık :) bız her hafta bı yerlere gıdıyoruz. her vumartesı gunude toplantılarımız vardır selekler onunde 19:00 da beklerız.

arkadaşlar öncelikle herkese iyi akşamlar.adım ilker.antalya'lıyım ama mesleğim gereği izmir'de görev yapıyorum ve ancak tatillerde memleketimde olabiliyorum.sizinle tanışmak isterim.tatillerde de gezilerde size katılmak isterim.görüşmek üzere aradaşlarım.ha bu arada avatarda var ama motorum hyosung gv250 arkadaşlar.bu motora sahip olan başka arkadaşım varmı antalya'da?


Gurbetde olmak zordur tabi. bende askerlıgımı orda yapmıstım. bır arkadasımda senın motordan var. en yakın zamanda senıde buraya geldıgınde gormek ısterız yanımızda.

picasso ramzeyden memnunmusun?? bızım arkadaşda enduroya gecıcekte

n1111747072_257204_1998.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
387
selam arkadaslar aslında yenı uye deılım ama bayadr nett alemıne uzagım ılkk gezı organızasyonuna katılmak ısterım
kardeş önceliklle hoşgeldın aktif olmadın dileği ile ....her cumatesi günü saat 19:00 da seleklerdeyz orda bekleriz senide...

arkadaşlar herkese selamlar ben akdeniz üni. 3. sınıf öğrencisiyim bu yıl cbr 125 ime kavuştum.. birde arkadaşım var mt 03'lü gezilerinize katılmak isteriz..

gel kardeşim bekleriz bu cumartesi bekliyoruz seni ve arkadasını...:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
239
inşallah kardesım beklerız. msn grubumuza ve facebook grubumuza kendını eklersen guncel olaylardan haberdar olabılırsın.
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
Yeni Arkadaşlar Hepiniz Hoş Geldiniz Umarım GEzilerimize Toplantılarımıza Katılırsınız Görüşmek Dileğiyle :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst