- Katılım
- 4 Mar 2008
- Mesajlar
- 387
SelamaLar. Antalya Manavgattan Katılıyorum. İsmim Mehmet. Aranızda banada yer varmı? yoksa Ayaktada Giderim![]()
gel kardeşim gel ayıpsın ayakta gidilrmi heçç yaa alırız birmiz seni rhat ol sen hoşgeldin şimdiden cumartesi gunleri 19:00-19:30 arası toplantımız oluor gelebilirsne buyur gel selekler çarşısı önunde