[Antalya - MT]

Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
krizdenmidir nedendir bi durgunluk var piyasada buda herşeye yansıo...anlamadım gitti...soğuklar ve yağmurlar başladı...biz motorcular ne olcak bakalım...bizde 15 tatilemi çıksak...:p nese herkese günaydın millet huzur ve para sizinle olsun....
 
Katılım
22 Ara 2008
Mesajlar
38
İyi qunLer CümLetten Günaydin :)

gezgin290 Eved Yagmur , Soguk Geldıgı Icın Pıyasa öLü :D
 
Katılım
22 Ara 2008
Mesajlar
38
Kardes :D Hersey Bı yana Pıyasa Bı yana Bılıon :D Ama ben Soqugu sewmıorum Ewımı Tercıh Ederım Yazın Ustume Yoktu pıyasalıkta :D
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
460
ya millet ben antalyaya geldiğimde beraber yapalım şu piyasayı :)
benim motor bursada ama arkadaşın gilera runner'le takılırız size :)
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
460
eyvallah arkadaşlar. valla iyi oldu bu muhabbet. biz de geldiğimizde boş boş gezerdik. bari 2 muhabbet olcak desenize :)
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
421
kış geldı piyasacılar ortaya çıkmış bakıyomda:mrgreen:kışın ayrı yazın ayrı bız zewklı oluyo yeterki werelım gazı:)
 
Katılım
29 Ara 2008
Mesajlar
290
SelamaLar. Antalya Manavgattan Katılıyorum. İsmim Mehmet. Aranızda banada yer varmı? yoksa Ayaktada Giderim :D:p
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
42
herkeze yerımız war yeterki gelin siz ayakta gıtmessın bırının arkasına bınersın en kotu ıhtımal=)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst