[Antalya - MT]

Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
460
Arkadaşlar merhaba. Ben de bir Antalyalı olarak aranıza katılmak isterim.
İsmim Erdem, ramzey 200 cross var bende.

Ama şuanda okulumdan dolayı Bursa'dayım. Bursa MT ile geziler düzenliyoruz.
İnşallah okulum yaza bitecek ve temmuz ayı içinde motorumla oraya geleceğim. Yaklaşık 7 aydır motosikletim burada. Ondan önce de Antalya' da 6000 km gezmişliğim var ama hiç de aklıma buradan sizlere ulaşmak gelmemişti :)

Geldiğimde de gezilerde, toplantılarda beni görceksiniz artık :)
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
Arkadaşlar merhaba. Ben de bir Antalyalı olarak aranıza katılmak isterim.
İsmim Erdem, ramzey 200 cross var bende.

Ama şuanda okulumdan dolayı Bursa'dayım. Bursa MT ile geziler düzenliyoruz.
İnşallah okulum yaza bitecek ve temmuz ayı içinde motorumla oraya geleceğim. Yaklaşık 7 aydır motosikletim burada. Ondan önce de Antalya' da 6000 km gezmişliğim var ama hiç de aklıma buradan sizlere ulaşmak gelmemişti :)

Geldiğimde de gezilerde, toplantılarda beni görceksiniz artık :)

hoşgeldin erdem aramıza tabiki aramıza katılabilirsin...bekleriz herzman
 
Katılım
22 Ara 2008
Mesajlar
38
Eyw bıladeer Sana bısı sorcam SEn bu howarda Beatın ılk sahıbımısın yoksa ıkıncımı _?
 
Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
142
beyler herkeze sımdıden gunaydın :wiinkk: kusura bakmayın 3 haftadır toplantılara gelemıyorum ılk 2 hafta bayram tatılı nedenıyle yoktum sorakı haftada arka lastıgın azızlıgıne ugradım sızlerıde ozledım vala acaba dıyorum hafta ıcıde ara sıra sole toplasıp bısey yabsakmı her seferınce cumartesıyı beklemek kotu oluyo ya :salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst