- Katılım
- 19 Tem 2008
- Mesajlar
- 918
.......................................
taş kalp ? :silent:
slm hoşgeldiniz . . .
.......................................
gelemem olm belkide yaa :S
Arkadaşlar merhaba. Ben de bir Antalyalı olarak aranıza katılmak isterim.
İsmim Erdem, ramzey 200 cross var bende.
Ama şuanda okulumdan dolayı Bursa'dayım. Bursa MT ile geziler düzenliyoruz.
İnşallah okulum yaza bitecek ve temmuz ayı içinde motorumla oraya geleceğim. Yaklaşık 7 aydır motosikletim burada. Ondan önce de Antalya' da 6000 km gezmişliğim var ama hiç de aklıma buradan sizlere ulaşmak gelmemişti
Geldiğimde de gezilerde, toplantılarda beni görceksiniz artık![]()
Slm beyLEr