akşamki toplantıda bazı eksık ve bazı yanlısların olması bizi ya da en azından beni üzse de melih abilerin evdekı ortam fena değildi![]()
![]()
arkadaşlar herkese selamlar ben akdeniz üni. 3. sınıf öğrencisiyim bu yıl cbr 125 ime kavuştum.. birde arkadaşım var mt 03'lü gezilerinize katılmak isteriz..
oguz hafta sonları gel soz sana star krax alcam![]()
![]()
ortam güzeldi yakısa sürdü ama..bi dahaki sefere uzun olsun oguz
anladın sen onu..
tabikii her zaman bekleriz..her cumartesi seleklerin önünde toplanıyoruz 19:00'da ..bekleriz![]()
arkadaşlar öncelikle herkese iyi akşamlar.adım ilker.antalya'lıyım ama mesleğim gereği izmir'de görev yapıyorum ve ancak tatillerde memleketimde olabiliyorum.sizinle tanışmak isterim.tatillerde de gezilerde size katılmak isterim.görüşmek üzere aradaşlarım.ha bu arada avatarda var ama motorum hyosung gv250 arkadaşlar.bu motora sahip olan başka arkadaşım varmı antalya'da?
kardeş önceliklle hoşgeldın aktif olmadın dileği ile ....her cumatesi günü saat 19:00 da seleklerdeyz orda bekleriz senide...selam arkadaslar aslında yenı uye deılım ama bayadr nett alemıne uzagım ılkk gezı organızasyonuna katılmak ısterım
arkadaşlar herkese selamlar ben akdeniz üni. 3. sınıf öğrencisiyim bu yıl cbr 125 ime kavuştum.. birde arkadaşım var mt 03'lü gezilerinize katılmak isteriz..