[Antalya - MT]

Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
918
.......................

faruk abi motorun hayırlı olsun
......................... bu da benden :)
ozan abi :cat:
bulusmalara gelemiyoruz erdalla dogru dusgun :(
bu arada gecen gün bızım evın orda bırı kopek gezdırıyodu uzaktanfatih abiye benzettim meger oymus yanına gıdemedım::sas::::sas::
herkesi çok özledim ..................
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o kadar msj atmayalım yada atmayın demek için attığınız mesajlar bence daha fazla yer dolduruyor.
orda başka şekiller vardı ama çıkmamış
ayrıca site sahibi siz değilsiniz ki atma demenizle atmayayım.
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
239
Forum Antalya forumu

Forum motorsıkletcılerın, gonul verenlerın forumu.

oğuz: ''nerde bu mıllet yahu''

Millet cumartesı aksamları aynı yerınde.

Milllet her aksam bulusmak ıcın bahane arayan mıllet.

Millet aksamları bı evde toplanıp fılm ızleyen, Yaş gunu olana suprız yapan bır mıllet... Herkez iç içe. ya sen??

Yeteri kadar katılmaz,aktıf olmaz. hele de olaylardan haberdar olmazsan böyle sorarsın.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
Günaydın millet.....nasılsınz arkadaşlar mt antalya hadi artık uyanınnnn.........
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
387
Forum Antalya forumu

Forum motorsıkletcılerın, gonul verenlerın forumu.

oğuz: ''nerde bu mıllet yahu''

Millet cumartesı aksamları aynı yerınde.

Milllet her aksam bulusmak ıcın bahane arayan mıllet.

Millet aksamları bı evde toplanıp fılm ızleyen, Yaş gunu olana suprız yapan bır mıllet... Herkez iç içe. ya sen??

Yeteri kadar katılmaz,aktıf olmaz. hele de olaylardan haberdar olmazsan böyle sorarsın.

ewt herkez her hafta sonu gelior her hafta sonu işi olan olsa bile 5 dakikalıgına buluşma noktasına gelıor 5 dk durup gıdıor.oda bi marifet.ama siteye yazıpta işim var film izlıorum gelemıorum dienler hiç işii demıorum...
biz herkeze açıgız her zamn herkezi bekleriz gelen gelir gelmeyen gelmez.arkasından koşacak değiliz yani...
topiğide fazla tartışmalra karşı tutmayalım lütfen...
 
Katılım
7 Tem 2008
Mesajlar
44
bilader (faruk :D ) eksoz çıkışını kızarttınmı yoksa benmi yanlış görüyorum...
:cyclopsan
 
Katılım
15 Eki 2008
Mesajlar
86
arkadaşlar bnde yeniyim motorumu alalı 3 ay oldu bn kumlucada oturuorm buluşmalara benide davet ederseniz büyük zevkle gelirim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst