[Antalya - MT]

Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
387
nereyeee yakalıor yaa adamın ehliyeti yok bıde yakalamaya çalışıyor suç burakta bide utanmadan peşindne gidiıor :D :D olan volkana oldu yne çocuck ceza yedi
 
Katılım
17 Ağu 2008
Mesajlar
267
nereyeee yakalıor yaa adamın ehliyeti yok bıde yakalamaya çalışıyor suç burakta bide utanmadan peşindne gidiıor :D :D olan volkana oldu yne çocuck ceza yedi

sana olsaydı aynısı sende yapardın faruk..ben yapmazdım deme hiç.o anda nasıl hissettigimi anlayamazsın...benim deli oldugum nokta adamın çekip gitmesi::angry2::
 
Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
142
harbiden yazık oldu cocuga ya.çok uzuldum harbıden.Burak cocugun cezasını senin odemen lazım :p abı bastınız gıttınız bıan kaldım ben arkadan yapıştırdım ama ben 60 a cıkana kadar sız meydana varmıstınız herhalde :pr::pr:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
günaydın millet atraksiyonlu bir hafta daha geçirdik umarım bu hafta birazda olsa durgun geçer temennisiyle diyorum ne diim :)
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
387
sana olsaydı aynısı sende yapardın faruk..ben yapmazdım deme hiç.o anda nasıl hissettigimi anlayamazsın...benim deli oldugum nokta adamın çekip gitmesi::angry2::

ewt yapmazdım nedn bilionmu çnkü ehliyetim yok.adam orda polis çağırcak çıakrt ehliyeti diecek bn 25-30 vercekkem 750-800 nie vereyım biraz mantıklı düşünürse cvp arasın burak...sinirlenme fln olmaz orda çnkü hata sende zaten bak bnde kaza yaptım adam durdu baktı bna hemn polis çağıralım dedi tutanak tutsun dedı bn dedım hata bnde abı çağırmaya gerek yok dedım gitti adam çnkü bnm motora 300 ytl masraf çıktı ama ehliyetsizlikten ceza yeseydım 750 ytl + 300ytl masraf 1050 ytl yapar hangisi mantıklı burak.bide snn motor çin malı grenajlar dha ucuz yaptırı geçersın yani...

bu arada YBRyi aldım bugun resimler kısa bı sure sonra siteye koncak ;)
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
h.o kank kazasız belasıız tekerine taş gelmesin güzel güzel kızlar bindirsin arkasına kızların arkadasları olsun benimkinede bindirelim :D
 
Katılım
7 Tem 2008
Mesajlar
44
öncelikle faruk kardeş geömiş olsun sonrada HAYIRLI OLSUN :)

benimkinedeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :queen: bindirelim beyler...
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
239
Arkadaşlar malum kış ayı geldi..çay bahcesının kapalı alanı yok. yenı mekan bulmamız lazım. Tabıkı yenı mekanın ozellıklerı olmalı heryerde toplanamayız.
1) otopark sorunu olmayacak.
2) Fiyatlar uygun olacak.
3) Fazla şehir dışı olmamalı herkezın ulasımı kolay olmalı.çokda çarşı içi olmamalı malum şu aralar denetımler çok.
4) mekana sığabılmelıyız.
5) Gürültüden rahatsız olmamalılar.

evetttt...bu ozellıklere uygun mekan arayısımız surmektedır.

Toplantılarda motorsıklet ayırımı yoktur. bunu gelenler zaten goruyor. mobılet den tutda kross u na kadar her sınıfdan var ve acıgız. motorsıkletınız yoksa oda sorun degıl. onemlı olan gonul vermenız ve bu bahaneyle arkadaşlıkların pekişmesi. motorum yok, benımkısı kucuk kalır gıbı şeyler aklınızdna geçirmeyın.herkezi bekleriz..
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
387
saolun beyler herkeze allah kaza bela vermesin...

my.php
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
42
hayırlı olsun faruk kazasız cezasız surusler

bu arada kımse fark etmemız heralde kuyruk kısmında ufak bı egrılık war gıbı bı duzeltmek lazım onu=)
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
.......................
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst