- Katılım
- 7 Tem 2008
- Mesajlar
- 44
günaydıııın inş hepimize ii pazarlar olurr hava süper piaysa günü 
nereyeee yakalıor yaa adamın ehliyeti yok bıde yakalamaya çalışıyor suç burakta bide utanmadan peşindne gidiıor![]()
olan volkana oldu yne çocuck ceza yedi
sana olsaydı aynısı sende yapardın faruk..ben yapmazdım deme hiç.o anda nasıl hissettigimi anlayamazsın...benim deli oldugum nokta adamın çekip gitmesi::angry2::