[Antalya - MT]

Katılım
9 Tem 2008
Mesajlar
34
antalya mt cileri bende varım ..benden daha iyi motor kullanan varsa kızlardan gelsin kapışalım...
 
Katılım
7 Tem 2008
Mesajlar
44
slm özlem hanım bu ybr sizinmi inşşallah pazar günü görürüm güzel ybr olmuş bizim arkadaş bu motora özenerek mavi ybr almıştııı
 
Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
247
Aha yine aLevLendi MT AntaLya... :) Bu sefer z.L.m KörükLüyo :mrgreen:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
eyt be ybr li gençlik :) la ramo daha bu ne olm yakında çokk büücez çooook inşallah :)))
 
Katılım
7 Tem 2008
Mesajlar
44
bütün motorlarda yazdımya walla kusura bakmayın kendimi kaptırdım bi anda YBR gençlik diyince MT GRUBU BÜTÜN MOTORCULARA AÇIK XD
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
topic coştu gene bi alev almış ortalığı....hahahahahaha ramzan bu alev senden çıkmıştır kesin....:queen:
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar biliyosunuz ben Özge'msiz çıkmıyorum bi yere ben neyere Özge'm oraya. allah olmayanlara versin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst