[Antalya - MT]

Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
247
Ben de söyLeyeyim.. Gazeteye çıkacaz faLan dersek beLki küçük - büyük bişeyLer getirebilirizz.. Bizim millet meraklıdır böyLe şeyLere :)
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
387
kent gazetesi tamamdır beyler bırazdan Antalya ART TV ile görüşmeye gtcem habernz olsn

olmadı bizim pederi çağırcam

Manavgat merkezde hasta yatan kilolu bir hanıma 25-35 yaşları arası engeli olmayan yatılı kalacak bakıcı bir bayan aranıyor.Bilgilerinize...
İrtibat için Telefon:0242 746 86 55
Beyler böle iş arayan bir tanıdık filan varsa lütfen bilgim olsun.Olmassa telefon numarasındanda ulaşabilirler...
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
Ben de söyLeyeyim.. Gazeteye çıkacaz faLan dersek beLki küçük - büyük bişeyLer getirebilirizz.. Bizim millet meraklıdır böyLe şeyLere :)

ramazan büyük küçükten kastın ne...büyük ybr küçük ne :queen::queen::queen:

kent gazetesi tamamdır beyler bırazdan Antalya ART TV ile görüşmeye gtcem habernz olsn

olmadı bizim pederi çağırcam

Manavgat merkezde hasta yatan kilolu bir hanıma 25-35 yaşları arası engeli olmayan yatılı kalacak bakıcı bir bayan aranıyor.Bilgilerinize...
İrtibat için Telefon:0242 746 86 55
Beyler böle iş arayan bir tanıdık filan varsa lütfen bilgim olsun.Olmassa telefon numarasındanda ulaşabilirler...

aklımızda olsun....inş biri bulnur...
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
387
farlar manyak oldu haaaa lewo da taktırdı züpperrr züpperrrr
Bu arada bugun kılıbıkla(kerem) görüştuk adam bundan sonda hiç bir şeyinise gelmem dıor insan bı tel.açar dıor....
 
Katılım
22 Tem 2008
Mesajlar
78
biz yalan olduk sanırım

fatih abiye biriki yolda durdurup bişiler anlattım ama anlattımı bilmiorm :(

hayat bitti bizim için artıkın
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eki 2008
Mesajlar
7
slm arkadaşlar cbr 125 r almayı dusunuyorum sizce nasıl motor birisi ıyı degıl dıyo bırısı cok guzel motor dıyo motorun kullanısı rahatmı yol tutusu saatte ne kadar hız yapıyo bana bılgı verırsenız sevınırım
 
Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
247
farlar manyak oldu haaaa lewo da taktırdı züpperrr züpperrrr
Bu arada bugun kılıbıkla(kerem) görüştuk adam bundan sonda hiç bir şeyinise gelmem dıor insan bı tel.açar dıor....


ÖnceLikLe farLarın HayırLı oLsun...


BU arada Kerem e geLİnce.. Eğer ciddi cidi böyLe düşünüyor ise, yapacak bişeyimiz yok... Bundan önceki herşeyimize geLiyordu zaaten... yoğun katıLımLarından eksik kaLırız.. naapalım.

slm arkadaşlar cbr 125 r almayı dusunuyorum sizce nasıl motor birisi ıyı degıl dıyo bırısı cok guzel motor dıyo motorun kullanısı rahatmı yol tutusu saatte ne kadar hız yapıyo bana bılgı verırsenız sevınırım

Sana Oğuzhan cevap verecektir.. biLdiğim kdarıyLa iyi motor... Uygun fiyata temizini buLabilirsen aLabiLİrsin... Ama oğuzhanda var CBR 125 o daya ayrıntılı bilgi verecektir.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eki 2008
Mesajlar
7
sıfırını alacagım ben zaten yaa ıkıncı el temız bulmak cok zor en ıyısı 5 fazla verıp sıfır almak 1 aya kadar almayı dusunuyorum bılgı verırsenız sevınırım şimdiden cok tşklr
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
sıfırını alacagım ben zaten yaa ıkıncı el temız bulmak cok zor en ıyısı 5 fazla verıp sıfır almak 1 aya kadar almayı dusunuyorum bılgı verırsenız sevınırım şimdiden cok tşklr

dostum hoşgeldin aramıza...herhalde son karar olarak cbr düşündün...ben sana kullandığım ve bilidğim kadarını söyliyim..rahatlık konusunda bi scooter kadar bi diğer vitesli motorlar gibi çok rahatlık arama..koltuklar sert köpüktür...sadece o motoru şekil ve şehirdışı ulaşım için kullanabilirsin..şehir içinde çok rahatlık arama...dediğim gibi bir minyatür racing motor...ama yinede motor yani honda...o tip bir motor istiyosan tabikide cbr125:cat:bu arada görünüşüne aldanıp hız arama ancak motorunla oynarsan ayar yaparsan hızın artar...
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
walla kardeş cbr güzel motor ama Scooter Tarzı Bişi Düşünüyosan DERBİ GP1 250
bir bakmanda YArar var en az 160 ı görüyo performans egsozlu olanı var 2. eli 4000-6000 ytl arasında çok güzel bir görünüşüde var vede çok seri bence bir gözat derim :)
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
239
poyraz kardes onemlı olan ona bakınca ne hıssettıgındır. aranızda aşk varsa al. ama yoksa oyle alıncak bır motor degıl.racinglerın mınyatur tarzı. bıraz ozentılık gıbı.sankı buyugune param yetmıyoda bende ufagıyla ıdare edıyım der gıbı. bana kalırsa super scooter yada farklı bırşey al. malum fıyatlar suan dusuk. pesın alıcaksan dahada duser. yada 2.el guzel bırşeyler alabılırsın.malum onumuz kış. motor satmak ısteyen çok olucak acele etme derım.

ama onemlı olan dedım ya gonlun nereye kayıyor.ben beat aldım .sonra dedımkı okadar da para edıcek bır motor degıl. sağlam motor ama nede olsa 100 cc.yetmıyor bellı zaman sonra. ayrıca kız arkadaşın varsa 125 rr da rahat etmez yolculukta. yınede senın fıkrın.

aksam arabanın bırı onemden gıdıyo..arkadan benım xenonlar adamı rahatsız ettı anlasılan.sağa cektı hafıf yol verdı bana . dedıgı laf: o farlar ne ole yaaa gozum gıttı... :))) ee tınlamayan araçlar ıcın guzel bır cozum. zıfırı karanlık yolda denedım. aydınlatma mukemmel. akçora gıttım bugun akuyu degıstırdım bıtıkdı.sımdı kırpma yapmıyor xenon. ama akçor tayfasındakı eleman akunu yer dedı xenonlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
70
millet pazar günü bi kız arkadaşımı getiriyorum maksat renkli görünelim ama kız yalnız kalmasın tanıdıklarınız warsa getirin sizde
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
millet pazar günü bi kız arkadaşımı getiriyorum maksat renkli görünelim ama kız yalnız kalmasın tanıdıklarınız warsa getirin sizde

bende kız arkadaşımla gelcem samed renkli olsun sadece erkeklere hitap eden bi grup olmadığımızda anlaşılsın..getirebilcek varsada başka arkadaşlarda kız arkadşlarını getirebilir..
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
70
fatih bide tişörtler sende harelde gelirken yanında bi kaçtane fazla geitirsen misfirlerimize giydirelim bence
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst