poyraz kardes onemlı olan ona bakınca ne hıssettıgındır. aranızda aşk varsa al. ama yoksa oyle alıncak bır motor degıl.racinglerın mınyatur tarzı. bıraz ozentılık gıbı.sankı buyugune param yetmıyoda bende ufagıyla ıdare edıyım der gıbı. bana kalırsa super scooter yada farklı bırşey al. malum fıyatlar suan dusuk. pesın alıcaksan dahada duser. yada 2.el guzel bırşeyler alabılırsın.malum onumuz kış. motor satmak ısteyen çok olucak acele etme derım.
ama onemlı olan dedım ya gonlun nereye kayıyor.ben beat aldım .sonra dedımkı okadar da para edıcek bır motor degıl. sağlam motor ama nede olsa 100 cc.yetmıyor bellı zaman sonra. ayrıca kız arkadaşın varsa 125 rr da rahat etmez yolculukta. yınede senın fıkrın.
aksam arabanın bırı onemden gıdıyo..arkadan benım xenonlar adamı rahatsız ettı anlasılan.sağa cektı hafıf yol verdı bana . dedıgı laf: o farlar ne ole yaaa gozum gıttı...

)) ee tınlamayan araçlar ıcın guzel bır cozum. zıfırı karanlık yolda denedım. aydınlatma mukemmel. akçora gıttım bugun akuyu degıstırdım bıtıkdı.sımdı kırpma yapmıyor xenon. ama akçor tayfasındakı eleman akunu yer dedı xenonlar.