- Katılım
- 19 Tem 2008
- Mesajlar
- 918
iyi o zaman geliyom fatih abi 
slmlar herkese
simdi ben yeni oldugum icin bazı seylerı bilmiom.
1.benim motorum var fakat ehliyetim yok.(is yüzünden kursa gidemedim ama önümüzdeki dönem yazılacam inş ) Ben motorumla gelsem toplantılara olurmu ?
2.gezi ve deniz olayını biras acıklayıcı anlatabilirmisiniz( anlamadımdar: )
yani hangi gün ve saatte gezi nereye deniz nereye..iste ööle bisi yaw :cherry:
yoo herhangi bi korkum yokmotorum ööle janjanlıda deil.aynalarım takılı kaskım DAİMA kafamda
![]()
fatih abi ben artçı katılsam olur mu bıde ben cumartesi olamıycam işe gitcem nasıl haberleşceza eger bu durumda artçı olupda gelmek ıstersem
ben cumartesi işe 4:30 gıdcem öğlenleyın gece 12 de msn deyım abi o zamana kadar hallederız ben senı ararım ya da :mrgreen:
kimse yokmu ? herkes uyudumu yoksa :bounce:
gel len sen ben seni motorun sepetine atar götürürüm...:queen::queen:
ülennn üleen üleennn cocuqqq sen ne kendine müslümansın len hani bensis gitmesdin biyere ::deliir::::surprise hani tek aşkındım fatih abi bende bende :ulp::
:bounce:
kimse yokmu ? herkes uyudumu yoksa :bounce:
korkmayın walla ehlıyet yoksada polısler sezıyor duruşundan. ulen ehlıyetı aldık 1 hafta oldu bı kısı durdurmuyoralmadna once 3 kez durdurdular. u de benım hatamdı yoksa durdurcakları yok. gecenlerde trafık polısyle konusuyorum dedıgı cumle:
Kaskını tak.Çevirme olmadıktan sonra bişey olmaz.çevirmede senede sayılı olur.
ediyle büdü ikinizide spete atar götürürüm....:mrgreen:
burdayız burak mt antalya boş kalmaz...:cat:
haklısın lewo tedirgin olunca yüzünden belli oluyor...ve polislerde seziyor o yüzden soğuk kanlı olmakta fayda var...ehliyet aldıktan sonra benide kimse durdurmadı alnımızdamı yazıo ehliyet aldığımız anlmadımki...:queen:
bu arada basın yayınla uğraşan arkadşlarımız tişörtler basıldıktan sonra bence bir gazete köşesinde yer almamız gerekiyo diye düşünüyorum....bilgilenize sunuyorum bunun için bir proğram yaparmısnız....ozan abinin bir konuşma hazırlamasınıda istiyorum...genel bir motosiklet konuşması....