[Antalya - MT]

Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
ıyı kı bu hafta gelemdık mıllet ucmus yaw..bu arada kurucu uye olmusuzda haberımız yokmus.sızın motorlar arasında benım motor sırıtacak artık ıdare edın:) ben bu hafta pazar gezı dıyorum....
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
286
vallahi helal olsun Antalya
aslında daha çoook kişi toplanabilir ama
aksaklıklar oluyor bence
haberleşememe gibi
bide çoğu antalyalıda ehliyet yok toplu gezmeye korkuyor
ben benim motoru getirsem direk etiketizzaten :D
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
239
Yeni arkadaşlara Hoş geldiniz der katılımcı olmalarını temenni ederim.

Bu hafta pazar günü şöyle gezi yapalım dıyorum arkadaşlar. ehliyetsizleridew ghöz önüne alarak alternatif oalrak sahile denize gidelim derim. hem kaynaşma olur muhabbet ederız hemde sıcaklarda bıraz serınlerız. ben sımdı 2 turlu lıste acıyım gezı ve denız olarak. hangısıne katılım çok olursa onu uygulayalım derım. benım ıcın ıkısıde uygun.maksat beraber olmak

NOT: ARAÇSIZ YADA EHLIYETSIZ KATILICAKLARI ARTÇI OLARAK GOTUREBILIRIZ. İSMİNİZİN YANINA ARTÇI OLARAK YAZMANIZ YETERLI

GEZİYE KATILACAKLAR:

1)Lewo

2)



DENİZE KATILICAKLAR:

1)Lewo
 
Son düzenleme:
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
286
Ehliyet olsa alayınada balayınada giderizde
Ehliyet sorun ...
+1 ceza yedik ehliyetsizlikten ikinciyi riske atmak istemiyorum
 
Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
247
Arkadaşlar siz yeterki gelmek isteyin... bi şekilde katılın... bize.. kimseyi yaya bırakmayız.. ehliyeti alıncaya kadar artçı olarak katılırsınız ? aLınca da motorunuzLa ??


Bu arada Oğuzhan sen ide biraz uğraştırdık ama.. Kusura bakma iş çıkışı olsaydı ben gelirdim almaya.. Allah Kaza beLa vermesin.. MaşaLLahı var aLetin.. :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
247
GEZİYE KATILACAKLAR:

1)Lewo
2) Hakan07
3)RmzN


DENİZE KATILICAKLAR:

1)Lewo[/B][/QUOTE]

2) RmzN
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
GEZİYE KATILACAKLAR:

1)Lewo
2) Hakan07
3)RmzN
4)Atos0707



19 / 08 / 2008 salı günü yönetim kurulu saat 20:00-20:30 arası seleklerin önünde olağan üstü toplantıya geliyor arkadaşlar bilgilerinize
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
239
Arkadaşlar Malum 10 Senedır Turubunde Antalyaspor La Oldugum ıcın Basından Abılerım Kardeslerımlede Samımıyeıtm Oluyor. Sımdı Akşam Akdenız Den Okan Dılek Dıle Gorustum Grubumuzu Ve Amacımızı Soyledım Genıs Sayfa Haber Yapacagını Soyledı. Toplanın çarşamba Fılan Resımler Cekelım Dedı...
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
Arkadaşlar Malum 10 Senedır Turubunde Antalyaspor La Oldugum ıcın Basından Abılerım Kardeslerımlede Samımıyeıtm Oluyor. Sımdı Akşam Akdenız Den Okan Dılek Dıle Gorustum Grubumuzu Ve Amacımızı Soyledım Genıs Sayfa Haber Yapacagını Soyledı. Toplanın çarşamba Fılan Resımler Cekelım Dedı...

işte bu çok güse bi haber lewo bunu hemen yapalım eksiksiz çıkıcaz ama gazete tüm ekiple beraber....:cat:
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
70
GEZİYE KATILACAKLAR:

1)Lewo
2) Hakan07
3)RmzN
4)Atos0707
5)gezgin290(inş bi aksilik olmazssa geliorum..)
6)darkstorysea(samed) (inş bi aksilik olmazssa geliorum..)
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
918
pazar günü dimi ama ben artçı olarak gelmek istesem olur mu hep alamıyorum abimden motoru ama alabılırsem motor la gelırım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst