[Antalya - MT]

Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
918
doldurulur :mrgreen: sen hiç merak etme abi

kımse yok msn de de nerdesınız benden habersız gesıyonuz mu yoksa :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ağu 2008
Mesajlar
267
slmlar herkese :)

simdi ben yeni oldugum icin bazı seylerı bilmiom.

1.benim motorum var fakat ehliyetim yok.(is yüzünden kursa gidemedim ama önümüzdeki dönem yazılacam inş ) Ben motorumla gelsem toplantılara olurmu ?

2.gezi ve deniz olayını biras acıklayıcı anlatabilirmisiniz( anlamadımda :pr: )
yani hangi gün ve saatte gezi nereye deniz nereye..iste ööle bisi yaw :cherry:
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
darkstorysea´isimli üyeden Alıntı
GEZİYE KATILACAKLAR:

1)Lewo
2) Hakan07
3)RmzN
4)Atos0707
5)gezgin290(inş bi aksilik olmazssa geliorum..)
6)darkstorysea(samed) (inş bi aksilik olmazssa geliorum..)

7)erfer (kendı motorumla gelecem lem! :p)
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
slmlar herkese :)

simdi ben yeni oldugum icin bazı seylerı bilmiom.

1.benim motorum var fakat ehliyetim yok.(is yüzünden kursa gidemedim ama önümüzdeki dönem yazılacam inş ) Ben motorumla gelsem toplantılara olurmu ?

2.gezi ve deniz olayını biras acıklayıcı anlatabilirmisiniz( anlamadımda :pr: )
yani hangi gün ve saatte gezi nereye deniz nereye..iste ööle bisi yaw :cherry:

gezi detaylarını cumartersi toplantıda konuşuruz büyük ihtimal burak...ama ehliyet sorun olcanı sanmıyorum...çünkü ne kadar korkup kaçarsan o kadar yakalanırsın...yinede son karar senin...:cat:
 
Katılım
17 Ağu 2008
Mesajlar
267
yoo herhangi bi korkum yok :) motorum ööle janjanlıda deil.aynalarım takılı kaskım DAİMA kafamda :)
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
918
fatih abi ben artçı katılsam olur mu bıde ben cumartesi olamıycam işe gitcem nasıl haberleşceza eger bu durumda artçı olupda gelmek ıstersem
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
yoo herhangi bi korkum yok :) motorum ööle janjanlıda deil.aynalarım takılı kaskım DAİMA kafamda :)

tama ozman yola devam....:cat::cat:

fatih abi ben artçı katılsam olur mu bıde ben cumartesi olamıycam işe gitcem nasıl haberleşceza eger bu durumda artçı olupda gelmek ıstersem

akşama kadar msn zink atıyon len haberleşiriz kafana takma...msnden yazarım siteye yazarım...msj atarım fax çekerim telgraf güvercin yolların dumanla bi şeklide haberleşiriz...ibibik sen kafanı yorma yeterki sen gelcek ol...:queen::queen::cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
918
ben cumartesi işe 4:30 gıdcem öğlenleyın gece 12 de msn deyım abi o zamana kadar hallederız ben senı ararım ya da :mrgreen:
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
239
korkmayın walla ehlıyet yoksada polısler sezıyor duruşundan. ulen ehlıyetı aldık 1 hafta oldu bı kısı durdurmuyor :) almadna once 3 kez durdurdular. u de benım hatamdı yoksa durdurcakları yok. gecenlerde trafık polısyle konusuyorum dedıgı cumle:

Kaskını tak.Çevirme olmadıktan sonra bişey olmaz.çevirmede senede sayılı olur.
 
Katılım
22 Tem 2008
Mesajlar
78
hee noldu loo noldu sesini duydum geldim gene endronun rüyasından korkup uyandınmı :mrgreen:

gel len sen ben seni motorun sepetine atar götürürüm...:queen::queen:

ülennn üleen üleennn cocuqqq sen ne kendine müslümansın len hani bensis gitmesdin biyere ::deliir::::surprise hani tek aşkındım fatih abi bende bende ::pulp::

:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
ediyle büdü ikinizide spete atar götürürüm....:mrgreen:

kimse yokmu ? herkes uyudumu yoksa :bounce:

burdayız burak mt antalya boş kalmaz...:cat:

korkmayın walla ehlıyet yoksada polısler sezıyor duruşundan. ulen ehlıyetı aldık 1 hafta oldu bı kısı durdurmuyor :) almadna once 3 kez durdurdular. u de benım hatamdı yoksa durdurcakları yok. gecenlerde trafık polısyle konusuyorum dedıgı cumle:

Kaskını tak.Çevirme olmadıktan sonra bişey olmaz.çevirmede senede sayılı olur.

haklısın lewo tedirgin olunca yüzünden belli oluyor...ve polislerde seziyor o yüzden soğuk kanlı olmakta fayda var...ehliyet aldıktan sonra benide kimse durdurmadı alnımızdamı yazıo ehliyet aldığımız anlmadımki...:queen:

bu arada basın yayınla uğraşan arkadşlarımız tişörtler basıldıktan sonra bence bir gazete köşesinde yer almamız gerekiyo diye düşünüyorum....bilgilenize sunuyorum bunun için bir proğram yaparmısnız....ozan abinin bir konuşma hazırlamasınıda istiyorum...genel bir motosiklet konuşması....
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
239
ediyle büdü ikinizide spete atar götürürüm....:mrgreen:



burdayız burak mt antalya boş kalmaz...:cat:



haklısın lewo tedirgin olunca yüzünden belli oluyor...ve polislerde seziyor o yüzden soğuk kanlı olmakta fayda var...ehliyet aldıktan sonra benide kimse durdurmadı alnımızdamı yazıo ehliyet aldığımız anlmadımki...:queen:

bu arada basın yayınla uğraşan arkadşlarımız tişörtler basıldıktan sonra bence bir gazete köşesinde yer almamız gerekiyo diye düşünüyorum....bilgilenize sunuyorum bunun için bir proğram yaparmısnız....ozan abinin bir konuşma hazırlamasınıda istiyorum...genel bir motosiklet konuşması....

Basın hazır zaten. akşam akdenız ekınde haberımız çıkıcak.spor sayfasındna sorumlu okan dılek bızlerle bulusup röportaj yapıp resım çekıcek.ama tişörtlerın olmasını beklıyoruz. kuru kuru çıkmayalım gazeteye :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst