[Antalya - MT]

Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
247
arkadaslar aksam toplantımı var ? nerde ve saat kacta ?

Burak bu akşam yönetimdeki bi kaç arkadaş toplanacak sadece.. MT Antalya oLağan toplantıları Cumaresi Akşamları Saat 20:00-20:30 arasında seleklerin önündebuluşuyoruz. ordan çay bahçesine geçiyoruz. eğer gelmek istersen c.tesi akşamı bekleriz.



Bu arada hakan Ybrsi olan bi tek AtoS var sanırım ? ama o da bilmes diye tahmin ediyorum.. yeni aldı çünki o da:)
 
Katılım
17 Ağu 2008
Mesajlar
267
Burak bu akşam yönetimdeki bi kaç arkadaş toplanacak sadece.. MT Antalya oLağan toplantıları Cumaresi Akşamları Saat 20:00-20:30 arasında seleklerin önündebuluşuyoruz. ordan çay bahçesine geçiyoruz. eğer gelmek istersen c.tesi akşamı bekleriz.



Bu arada hakan Ybrsi olan bi tek AtoS var sanırım ? ama o da bilmes diye tahmin ediyorum.. yeni aldı çünki o da:)

tsk ederim RmzN cvp için :)
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
bende gene var ama kapak sökülü sadece orjinalden açık takmam lazm çok yakıyo böle ojinal açık takınca daha az yakyo :D
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
239
Bu Akşam ki toplantı (19-08-2008 Salı) sadece yönetim kurullundaki kişiler için.Normal toplantı yine Cumartesi akşamları 20:00 20:30 arası selekler önünde.
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
burak sen msni yazsana herkezin birbirinde msnsi vardır...ordanda yazışırız...

arkadşlar bugünki toplantıyı erken yapalım diyorum....herkes 7 de çaybahçesinde olabilirmi?sizce geç olmasına gerek yok bence sadece tişörte bakıcaz...varsa konuşcaklarımız onları konuşup kalkalım ne dersiniz....
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
387
vayyy lewo okan abıyıde ayarlamıssın helal valla zaten hep redlerın reklamını yapıordu bırazda bizim grubunkini yapsın bklm foto çekilcegı zamn yne toplantı gunune ayarlıyalım bheyler

okan abıyıde ayarlamıssın lewo helal valla bırazda redlerın reklamını yapacagına bizimkini yapsın deılmi bu arada röportaj işini toplantı gunune ayarlıyalım beyler
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
239
ben derım kı gazete ıcın cekımlerde aramızda bayan arkadaşlarda olsun. hem sempatik olur görenler ıcın hemde ne kadar medenı oldugumuzu bayanlarada yer oldugunu gosterır. hemde Seviyemzı bellı eder. malum kız arkadaşlarıylada katılmak ısteyenler olucaktır gazetede gordukten sonra.Bana kalırsa imkanı olan yanında o gun kız arkadaşınıda getırsın,yada rica etsın o gunluk.

Çekim günü ayna takmayanlar varsa o gun bulundurmalı aynalarını.Ve kalabalık görünmemiz lazım.motorsıkletli yada artçı olarak sayımız fazla olmalı.Resme bakınca ınsanlar ''2-3 kısı'' demesınler. Güçlü görünmek lazım.
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
265
valla arkadaşlar helal olsun size tebrik ediyorum gözlerinizden tek tek öpüyorum
antalyamt olarak başardınız organize olmayı sonunda biraz geç oldu ama oldu tek üzüldüğüm şey yanınızda olamamam burda teşkilatlanmak imkansız gibi bişey karmok var oda 40 yaş üstü abilerimiz var olmuyor pek :D he bu arada banada yollayın da şu sticerlardan ücretini yollarız yaww :)
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
387
ayıp ettın lordum sen bana pm'den adresini yolla biz sana yollarız burdan ne parası bıde paramı vercen sende alalal...Dediğim gibi sen adresi at bana bn yolarım sana

harbıden Antalya MT olrak coştuk çıldırdık kimse tutamıor topici....
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
:D paramı stickere paramı veriliri :D seri üretim yapacaz kısa sürede :D ehehe :queen::queen:
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
387
Motorun yeni hali görmeyenler için koyayım dedim...
chakal07288ln8.jpg

chakal07289qc8.jpg

chakal07290ej2.jpg

chakal07291qx2.jpg
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
239
yakışır faruk guzel olmuş. arkadan gorunusde benımkı gıbı olmus hee stıckerların yerlerı fılan ıkızım benım :) ön kaportayı uzatmayı dusnuuyorum bende. bakalım.

Kemer-Marina

hpim4965dx8.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
387
heaa ikiz gibi olduk bea lewo :) :) uzatma yapıcagın zamn haber ver bnm yaptırdıgım yere yollayım bn oke
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst