- Katılım
- 5 Ağu 2008
- Mesajlar
- 247
arkadaslar aksam toplantımı var ? nerde ve saat kacta ?
Burak bu akşam yönetimdeki bi kaç arkadaş toplanacak sadece.. MT Antalya oLağan toplantıları Cumaresi Akşamları Saat 20:00-20:30 arasında seleklerin önündebuluşuyoruz. ordan çay bahçesine geçiyoruz. eğer gelmek istersen c.tesi akşamı bekleriz.
Bu arada hakan Ybrsi olan bi tek AtoS var sanırım ? ama o da bilmes diye tahmin ediyorum.. yeni aldı çünki o da