[Antalya - MT]

Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
faruk ınsan bı kareye benıde alır sırf ben yokken nıspet olsun dıyemı cektın len....:p
 
Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
247
GeLecek oLanLArın hepsi geLmedi... Ama yinede Oldukça verimli bi topLantı oLduğuna inanıyorum.... Gelen ArkadaşALra TeşekkürLerr... GeLmeyenLer için se.. kaçırdıkLArı için üzgünüm :)
 
Katılım
19 Haz 2008
Mesajlar
51
Evet toplantımız gerçekten güzel ve verimli oldu .. Bir de t-shirtler ve stickerlar basıldığı zaman tamamdır .. Emeği geçen tüm abilerimin emeklerine sağlık ..
 
Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
247
Emek (az ya da çok) Hepimizin.. Grup Hemizin.. Herşey MT AntaLya iÇin :) :cat:
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
toplantıda bazı kararlar aldık ve uygulamaya geçtik. bundan sonraki hedef sık ve uzun toplantılarla geziler planlamak ve onları da uygulamaya geçirmek. malum yaz bitiyo güzelliklerinden faydalanmamız lazım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lem millet kıskansın diye bütün karelere beni çekmişsiniz olm podyumda bikiniyle yürüyen mankenler bile benim kadar çok fotoğraflanmamıştır he..

buluşma çok güzeldi iş yerimdeki bilgisayarı çökerttiğim için internete giremiyorum..(benim suçum yok pc çöktü başıma kaldı)

motorların üstündeki zirzop benim hehehehe..
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
faruk ınsan bı kareye benıde alır sırf ben yokken nıspet olsun dıyemı cektın len....:p

bakma sen erfer o gabışa çekmemiştir..parayla satacak o fotoları zaten...:queen::queen:

Beyler öncelikle gelenlerın ayağına sağlık diyorum.Teşekkürler yanii.....İnşallah grubumuzu kısa zamnda daha çok buyutmeye çalışıcaz.Sticker ve t-shirt'lerde en kısa zamnda basılcak....

img0567uq3.jpg


Bendeki Resimler bu kadar lewo'da baya olması lazım o çekmişti baya...
img0568dq9.jpg

img0569wl7.jpg

img0570we9.jpg

img0571zw6.jpg

img0572jz7.jpg

img0573sm7.jpg

img0574tt6.jpg

img0575od0.jpg


eline sağlık adaş...çok güsel fotolar...bide lewo koydumu tam süper olacak...:queen:

arkadşlar herkese öncelikle gönülden teşkkür eddiyorum....geldiğiniz için gerçekten güsel bir buluşma oldu...ve gerçekten sıcak bir ortam vardı....alınan kararlar hoş sohbetler gerçekten güseldi...herkesin emeğine sağlık..eline koluna motoruna sağlık...inş ilerde dahada güsel şeyler olacağına inanıyorum...
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ağu 2008
Mesajlar
18
Herkeze Sıcak Selamlar.ben Yeni Katıldım.cbr 1000 Kullanıcısıyım.aranızda Olmaktan Mutluyum.herkeze Iyi Günler Ve Ayrıca Bütün Motorcu Arkadaşların Trafik'de Dikkatli Olma Dileğiyle.....
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kasperl hoşgeldin
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
Herkeze Sıcak Selamlar.ben Yeni Katıldım.cbr 1000 Kullanıcısıyım.aranızda Olmaktan Mutluyum.herkeze Iyi Günler Ve Ayrıca Bütün Motorcu Arkadaşların Trafik'de Dikkatli Olma Dileğiyle.....

aramıza hoşgeldin...inş bize katılırsın bizim motorlar seninki kadar büyük değil ama motorumuz işte.resimlerde görmüşsündür...katılımcı olman dileği ile..:rendeer:
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
265
ooo arkadaşlar sonunda toplanmışsınız hadi hayırlı olsun diyeyim ama masaların üzeri boş yaw
biriniz resim üzerine arkadaşların isimlerini yazsa da tanısak kardeşlerimizi gelemeyenlerde görse bilse kim kimdir diye

kasperl sende hoşgeldin kardeşim
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
img0571zw6.jpg


beyaza mavi tişörtlü olan abmiz ozan abi yani atos 0707

pembe tişörtlü ozan abinin sırasından devam ediyorum:ben gezgin290(fatih)

benim arkamda oturan beyaz-mavi tişörtlü kerem:kılıbık07

tam karşıda oturan grili arkadaşımız ramazan-rmzn

onun sağından devam eden grili sarılı tişörtlü sarı kellemiz:nadircanımız-nadircan07

devam eden sırada gelen arkadaşımız:samet-darkstorysea


şapkalı arkadaşımız:levet-lewo

ve fotoyu çeken şebelekte..faruk-uni-akrep-07 onun üstünde komple mavi tişört üstünde neydiği belirsiz bir yaratık var...uzun saçlı papaz gibi biri işte
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
387
img0571zw6.jpg


beyaza mavi tişörtlü olan abmiz ozan abi yani atos 0707

pembe tişörtlü ozan abinin sırasından devam ediyorum:ben gezgin290(fatih)

benim arkamda oturan beyaz-mavi tişörtlü kerem:kılıbık07

tam karşıda oturan grili arkadaşımız ramazan-rmzn

onun sağından devam eden grili sarılı tişörtlü sarı kellemiz:nadircanımız-nadircan07

devam eden sırada gelen arkadaşımız:samet-darkstorysea


şapkalı arkadaşımız:levet-lewo

ve fotoyu çeken şebelekte..faruk-uni-akrep-07 onun üstünde komple mavi tişört üstünde neydiği belirsiz bir yaratık var...uzun saçlı papaz gibi biri işte

şuna pak hele bana laf atıor sen kendıne bak ilk önce adaş :) 2 haftadan beri aynı t-shirt var ustunde hep pembe hep pembe alalalal nasl bi yaratıksın sen yaaa insan bi çıkartır artık ustundekini yawff:mrgreen::mrgreen: tmm bılıorum t-shirtin yok onun için sna MT t-shirti yaptırcazda ama bu kadarda olmaz yanii hep depoya gidecegıne bı magazaya gitde giysi al bea:mrgreen::mrgreen::p
bnm üstümdeki mavi t-shirt üsütndeki yaratık deıdgın herkez bilir ve giyer JACK genelde ROCK tarjı takılanalr giyer bnde takıldıgım için giyorum işte:):)

bu arada fatıhın dişlerde çok sahaneymiş yawsss şuna bak bi guluor bı guluor mübarek 32 dişi birden gözüküor :) :) :)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
şuna pak hele bana laf atıor sen kendıne bak ilk önce adaş :) 2 haftadan beri aynı t-shirt var ustunde hep pembe hep pembe alalalal nasl bi yaratıksın sen yaaa insan bi çıkartır artık ustundekini yawff:mrgreen::mrgreen: tmm bılıorum t-shirtin yok onun için sna MT t-shirti yaptırcazda ama bu kadarda olmaz yanii hep depoya gidecegıne bı magazaya gitde giysi al bea:mrgreen::mrgreen::p
bnm üstümdeki mavi t-shirt üsütndeki yaratık deıdgın herkez bilir ve giyer JACK genelde ROCK tarjı takılanalr giyer bnde takıldıgım için giyorum işte:):)

bu arada fatıhın dişlerde çok sahaneymiş yawsss şuna bak bi guluor bı guluor mübarek 32 dişi birden gözüküor :) :) :)

ulen yumoş kırmızı gözlü yaratık...sana hep pembe tişört gelio...ben napam...sen rock çımısn len....:queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst