- Katılım
- 5 Ağu 2008
- Mesajlar
- 247
sen gel baba ben seni yetiştirirm eve.....:queen::queen:
fati gitmediin bi tirabizon kaLdıydı zaten :queen:
sen gel baba ben seni yetiştirirm eve.....:queen::queen:
dün gene buluştuk gezgin290 'la. yaw biz bunu hep yapıyoruz. kendimizi bi türlü alamıyoruz. dimi gezgin290
neden motor markaları istediğini anlamadım. iyi motorlara gel kötü olanlara gelme mi diyeceksin. böyle bir ayrımcılığı düşünmem bile. ben gitmiyorum. böyle ayrımcılık yapanlarla bir olmayacağım.
ilk buluşma için yeterli bi çoğunluk. tabi Allahtan dileğimiz daha çok katılımcıyı toplayabilmek. ama bununla da yetinebilmek önemli. bu 12 arkadaş bi yerde toplanıp demokratik bi karar vererek t-shirt + sticker olayına imza atacak 12 kurucu üye olacaklar (tabii cumartesi gelenler). gelmeyenler ise orada bulunanların verdiği karara uymak zorundalar.
SELAM ARKADASLAR . BEN ANTALYADAN BARIŞ . ANTALYADA EYLUL AYININ ILK CUMARTESI GUNU MOTORCU ARKADASLARLA BIRLIKTE 250 KM LIK BIR GEZI YAPILACAK. KATILMAK ISTEYEN ARKADASLAR MOTOR MARKALARINI , ISIMLERINI VE TEL NO LARINI [email protected] ADRESINE GONDERMELERI RICA OLUNUR . GEZI YEMEKLI OLACAGINDAN VE BELIRLENMIS RESTAURANTLARDA KONAKLAMA OLACAGINDAN 35 YTL UCRETLIDIR . IYI SURUSLER DILEGIMLE .
slm arkadaşlar öncelikle aranoza katılmaktan şeref duydum antalyamızda böle bi topluluk olması gerçekten çok hos bunları bir araya getirmeye çalışan arkadaşlarada ayrıca teşekkür ediyorum
dün oldukça talihsiz bir olay yaşadım deftardarlığın ordan yukarı doğru çıkarken birden motorumun arka fireni patladı allahtan çok yawaş bi şekilde yol alıyordum ve kaza bela olmadan atlattım doğru sanayiye gittim arka fren olmadan ve arka fren üst merkezinin keçeleri patlamış ve o parça ellerinde yokmuş sipariş werdile bi haftaya kadar gelcek parça işalah
ama ben herşeye rağmaen yarınki toplantıya katıp aranızda olmak istiyorum tabi beni artçı olarak kabuleden arkadaş olursaD
bu arada adım samed![]()
slm arkadaşlar öncelikle aranoza katılmaktan şeref duydum antalyamızda böle bi topluluk olması gerçekten çok hos bunları bir araya getirmeye çalışan arkadaşlarada ayrıca teşekkür ediyorum
dün oldukça talihsiz bir olay yaşadım deftardarlığın ordan yukarı doğru çıkarken birden motorumun arka fireni patladı allahtan çok yawaş bi şekilde yol alıyordum ve kaza bela olmadan atlattım doğru sanayiye gittim arka fren olmadan ve arka fren üst merkezinin keçeleri patlamış ve o parça ellerinde yokmuş sipariş werdile bi haftaya kadar gelcek parça işalah
ama ben herşeye rağmaen yarınki toplantıya katıp aranızda olmak istiyorum tabi beni artçı olarak kabuleden arkadaş olursaD
bu arada adım samed![]()
Aramıza hoşgeLdin... Dünki atLAtmış oLduun oLayLa ilgil i olarak da ayrıca geçmiş oLSun... madem sen anlattın b ide ben anlatayım başıma geleni ...
Dün Akşam iş yerinin sitedeki otoparka indim ve bi baktım motorumun buji başlığını söktüklerini farkettim.. biri eşşe k şakası yapmış heralde dedim.. sonra bi de baktım bi kablo yolmuşlar resmen... sonra bujiyi oturtabildimmi deyim marja abstıımda motor çalıştı ama.. benzin atmaya başladı alttan.. karbüratörün oradan benzin hortumunu yolmuşlar... arka fren hidrolik hortumunu kesmişLer.... Bunu bi insan niye yapar.. ayda yapan insan evLadı mıdır.. yoksa başka bişeymidir biLmiyorum... Ama Allaha şükürLer oLsun.. Hep derim.. cana geleceğine maLa geLsin... Motoru bu sabah tamirciye bıraktım... HayırLısı...
Yarına motorum çıkar ve görüşürüz umarım... :cat:
1: 06 blue kraker__kerem__yamaha_aerox__100cc__2t..
2: atos0707__ozan__yamaha__ybr_125..
3: gezgin290__fatih__kanuni_hussar_125..
4: basabela__ramazan__arora_150__23
5: uniakrep__faruk__honda_beat_100..
6: efendy093__ali__yamaha__ybr_125
7: arzum1907__arzum__(artçı olarak katılacak)
8: ChİpSEt07 (artçı olarak katılacak )
9: oguzhan_antalya (artçı olarak katılacak )
10:nadircan07__Nadir Can__(artçı olarak katılacak)
11:darkstorysea__(ismini bilmiyorum)__mondial__150zc
12) lewo ( levent) Honda beat
bende gelıyorum toplantıya arkadaşlar