[Antalya - MT]

Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar ehliyet alasıya arabaylayım o nun için beni motorize olarak görmeyin ceza olayları bayaa arttı boşu boşuna 750 milyon vermeye gerek yok o paraya cirlop gibi kışlık tulum takım falan filan alırım :)
 
Katılım
19 Haz 2008
Mesajlar
51
S.A beyler eylül-ekim gibi Honda Beat alıcam Allah kısmet ederse.Antalyalı olarak sizin de kulağınızda bulunsun diye söylüyorum.2005-2006-2007 model ne olursa artık km 10.000 geçmemiş temiz 2. el beat arıyorum.Eğer tanıdığınız falan satacak olursa haberim olsun ..
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
arkadaşlar ehliyet alasıya arabaylayım o nun için beni motorize olarak görmeyin ceza olayları bayaa arttı boşu boşuna 750 milyon vermeye gerek yok o paraya cirlop gibi kışlık tulum takım falan filan alırım :)

abi o gün motorla gelebilirsin o kadarda korkma ya.....öle kaskın olmazssa falan durdururlar...
 
Katılım
19 Haz 2008
Mesajlar
51
buluşma yeri: selekler çarşısı önü
buluşma tarihi: 09 / 08 / 2008 cumartesi
buluşma saati: 20:30

katılımcılar :
1: 06 blue kraker__kerem__yamaha_aerox__100cc__2t..
2: atos0707__ozan__yamaha__ybr_125..
3: gezgin290__fatih__kanuni_hussar_125..
4: basabela__ramazan__arora_150__23
5: uniakrep__faruk__honda_beat_100..
6: efendy093__ali__yamaha__ybr_125
7: arzum1907__arzum__(artçı olarak katılacak)
8: ChİpSEt07 (artçı olarak katılacak )
9: oguzhan_antalya (artçı olarak katılacak )
10:nadircan07__Nadir Can__(artçı olarak katılacak)
11:
12:
13:
14:
15:
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
265
kerem hanımdan izin mi aldın yuh sana be 2 günde kıbılık oldun sende ben seni böylemi yetiştirmiştim :)

beyler ben yokum ama manen yanınızda olduğumu bilin gök yüzünden sizleri seyrediyor olacam (uleyn mefta olmuşum gibi konuştum)

bağa bakın banada tişört yaptırıyorsunuz dimi orgeneral rütbesiyle tabi aşağızı olmaz siz yokken biz vardık dimi kerem?
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
süper 10 kişi olmuşuz şimdiden grubumuz daha da büyüyecek inşallah. bu arada 06bluedragger ne demiş atalarımız eşeği önce sağlam kazığa bağla sonra Allaha emanet et.

:)
 
Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
247
Hep BirLİkte Daha iyiye İnşaLLahh... :)

Bu arada dün fatihLe buLuşup rekLamcıya gittik.. yapıştırmaLarın örnekLerini aLdık... gayet hoş oLmuş.. oLabiLeceğin en iyisi.. yani dayanaklılık bakımından (bazı arkadaşlar da söylemişti.. kolay çıkmayan, suya dayanıklı vs.. aynen öle işde ) gerçi fatih daha ayrıntıLı bişeyLer yazar gün içerisinde :) zaten c.tesi günü de yanında getirecek.. orda hep birLikte görüp karar vericez inşaLLah..
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
387
1: 06 blue kraker__kerem__yamaha_aerox__100cc__2t..
2: atos0707__ozan__yamaha__ybr_125..
3: gezgin290__fatih__kanuni_hussar_125..
4: basabela__ramazan__arora_150__23
5: uniakrep__faruk__honda_beat_100..
6: efendy093__ali__yamaha__ybr_125
7: arzum1907__arzum__(artçı olarak katılacak)
8: ChİpSEt07 (artçı olarak katılacak )
9: oguzhan_antalya (artçı olarak katılacak )
10:nadircan07__Nadir Can__(artçı olarak katılacak)
11:darkstorysea__(ismini bilmiyorum)__mondial__150zc

hadi beyler bak bu hafta baya çokuz hadi hayırlısı bklm daha gelcek olanlar varsa gelebilirler veya ark.motoru olanlarda onlarıda çağırsınlar....

bende birazdan reklamcıya gıdıorum bi kaç bişiler konuşcam bklm birde alınan sticklerra bakaıcam örneklerı vardır halen ahmet abide...Bu arada eğer başka çeşitli şeyler istiorsanız buraya yazabılırsınz yapabilecegımız kadar işlem yapıcaz...
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hadi bu sefer şöyle çok katılımcılı bi buluşalım da fotolarımızla milleti çatlatalım


:)
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
faruk ordaki logo resimlerine bak güsel oldu slm söle ahmet abiye 1 saat önce yanındaydım.:mrgreen:

bari 12 kişi olsaydık başka gelen yokmu koskaca antalyada bu kadarmı motorcu çıktı şimdi...:pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw gezgin290 buna da şükür diyeceksin ilk buluşma için dua et de gelecem deyip de gelmemezlik yapılmasın
 
Katılım
6 Ağu 2008
Mesajlar
4
SELAM ARKADASLAR . BEN ANTALYADAN BARIŞ . ANTALYADA EYLUL AYININ ILK CUMARTESI GUNU MOTORCU ARKADASLARLA BIRLIKTE 250 KM LIK BIR GEZI YAPILACAK. KATILMAK ISTEYEN ARKADASLAR MOTOR MARKALARINI , ISIMLERINI VE TEL NO LARINI [email protected] ADRESINE GONDERMELERI RICA OLUNUR . GEZI YEMEKLI OLACAGINDAN VE BELIRLENMIS RESTAURANTLARDA KONAKLAMA OLACAGINDAN 35 YTL UCRETLIDIR . IYI SURUSLER DILEGIMLE .
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
varya bı ıkı gun sıteye gırmedık bı kere ısmımız gecmemıs....alındım.....:) katılmaya calısıcam bakalım cumartesı...13 mu olduk benımle_??
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
varya bı ıkı gun sıteye gırmedık bı kere ısmımız gecmemıs....alındım.....:) katılmaya calısıcam bakalım cumartesı...13 mu olduk benımle_??

seninle 12 kişi ama keremi saymaya bilirsin yada sayaslım şimdi olmaz adam yerine koymadığımızı bu kadar belli etmeyelim deyilmi...:queen::queen:yavrum benim başnıda bağladık
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
........
Artık Yokum

Herkese Elveda
...............
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
247
dün gene buluştuk gezgin290 'la. yaw biz bunu hep yapıyoruz. kendimizi bi türlü alamıyoruz. dimi gezgin290


:)




neden motor markaları istediğini anlamadım. iyi motorlara gel kötü olanlara gelme mi diyeceksin. böyle bir ayrımcılığı düşünmem bile. ben gitmiyorum. böyle ayrımcılık yapanlarla bir olmayacağım.

bencede.. Ayrıca bu motorcuLar kimdir ? nedir ? onLarın motorLarı neLer :) yani önce şöyLe bi oturup tanışsakk.. (bizim yaptığımız ve yapacağımız gibi :) ) daha sonra gezidir, turdur yemektir neyse onu yapsak daha hoş ve doğru oLmaz mı ? :cat: böyLe pat diye hadi gezi var gideLim demek biraz acayip geLdi bana.. :farao: Ama tekLifin için yine de teşekkürler... :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst