- Katılım
- 13 Tem 2008
- Mesajlar
- 446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar ehliyet alasıya arabaylayım o nun için beni motorize olarak görmeyin ceza olayları bayaa arttı boşu boşuna 750 milyon vermeye gerek yok o paraya cirlop gibi kışlık tulum takım falan filan alırım 