[Antalya - MT]

Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
dün gene buluştuk gezgin290 'la. yaw biz bunu hep yapıyoruz. kendimizi bi türlü alamıyoruz. dimi gezgin290


:)

neden motor markaları istediğini anlamadım. iyi motorlara gel kötü olanlara gelme mi diyeceksin. böyle bir ayrımcılığı düşünmem bile. ben gitmiyorum. böyle ayrımcılık yapanlarla bir olmayacağım.

abi bizde alıkşkanlıkmı oldu ne ama muhabbetin sonu yok abi bizde konuştukça konuşuyoz hep beraber toplansak ne olcak düşünemiyorum...sabahlar olmasın....:queen::queen:

ayrıca bu motorcu arkadaşımız kim?bizi geziye çağırıyor falan anlamadımki tanımıyoz etmiyoz....madem bi grupsun gel tanışalım....madem antalyalısn gel beraber birleşelim.:bounce:

1: 06 blue kraker__kerem__yamaha_aerox__100cc__2t..
2: atos0707__ozan__yamaha__ybr_125..
3: gezgin290__fatih__kanuni_hussar_125..
4: basabela__ramazan__arora_150__23
5: uniakrep__faruk__honda_beat_100..
6: efendy093__ali__yamaha__ybr_125
7: arzum1907__arzum__(artçı olarak katılacak)
8: ChİpSEt07 (artçı olarak katılacak )
9: oguzhan_antalya (artçı olarak katılacak )
10:nadircan07__Nadir Can__(artçı olarak katılacak)
11:darkstorysea__(ismini bilmiyorum)__mondial__150zc
12:erfer__can__mobilet__50cc

şimdilik iyi kötü gelen gelmey
en 12 kişiyiz
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ilk buluşma için yeterli bi çoğunluk. tabi Allahtan dileğimiz daha çok katılımcıyı toplayabilmek. ama bununla da yetinebilmek önemli. bu 12 arkadaş bi yerde toplanıp demokratik bi karar vererek t-shirt + sticker olayına imza atacak 12 kurucu üye olacaklar (tabii cumartesi gelenler). gelmeyenler ise orada bulunanların verdiği karara uymak zorundalar.
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
ilk buluşma için yeterli bi çoğunluk. tabi Allahtan dileğimiz daha çok katılımcıyı toplayabilmek. ama bununla da yetinebilmek önemli. bu 12 arkadaş bi yerde toplanıp demokratik bi karar vererek t-shirt + sticker olayına imza atacak 12 kurucu üye olacaklar (tabii cumartesi gelenler). gelmeyenler ise orada bulunanların verdiği karara uymak zorundalar.

abi 12 tane kurucu olmaz..bi muhtar seçeriz...ihitiyar heyeti ve muhtarın yancıları nasıl ama böle bi kurucu ekip nasıl olur....:queen::queen:
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fark etmez nasıl dersen öyle olsun buna da cumartesi karar verelim

:)
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
yaw bu cumartesi gelmedi gitti bu arada bu topic neden böle öksüz kaldı arkadşlar....:cyclopsan
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
öksüzlükten değil msn den yaptığımız muhabbetlerden dolayı az umursamazlık var msn sanki daha hızlı iletişimi sağlıyor

:)
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
haklısn abi zaten bütün demirbaş arkadşlarla msnde yazışıozz...ama burayıda boş bırakmayalım topic düşüyo çünkü..:cyclopsan
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
70
slm arkadaşlar öncelikle aranoza katılmaktan şeref duydum antalyamızda böle bi topluluk olması gerçekten çok hos bunları bir araya getirmeye çalışan arkadaşlarada ayrıca teşekkür ediyorum

dün oldukça talihsiz bir olay yaşadım deftardarlığın ordan yukarı doğru çıkarken birden motorumun arka fireni patladı allahtan çok yawaş bi şekilde yol alıyordum ve kaza bela olmadan atlattım doğru sanayiye gittim arka fren olmadan ve arka fren üst merkezinin keçeleri patlamış ve o parça ellerinde yokmuş sipariş werdile bi haftaya kadar gelcek parça işalah

ama ben herşeye rağmaen yarınki toplantıya katıp aranızda olmak istiyorum tabi beni artçı olarak kabuleden arkadaş olursa :DD

bu arada adım samed :)
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Haz 2007
Mesajlar
50
SELAM ARKADASLAR . BEN ANTALYADAN BARIŞ . ANTALYADA EYLUL AYININ ILK CUMARTESI GUNU MOTORCU ARKADASLARLA BIRLIKTE 250 KM LIK BIR GEZI YAPILACAK. KATILMAK ISTEYEN ARKADASLAR MOTOR MARKALARINI , ISIMLERINI VE TEL NO LARINI [email protected] ADRESINE GONDERMELERI RICA OLUNUR . GEZI YEMEKLI OLACAGINDAN VE BELIRLENMIS RESTAURANTLARDA KONAKLAMA OLACAGINDAN 35 YTL UCRETLIDIR . IYI SURUSLER DILEGIMLE .

Gezi programı nedir. Organize eden kim. 35 YTL'lik menüde ne var. :bounce:
 
Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
247
slm arkadaşlar öncelikle aranoza katılmaktan şeref duydum antalyamızda böle bi topluluk olması gerçekten çok hos bunları bir araya getirmeye çalışan arkadaşlarada ayrıca teşekkür ediyorum

dün oldukça talihsiz bir olay yaşadım deftardarlığın ordan yukarı doğru çıkarken birden motorumun arka fireni patladı allahtan çok yawaş bi şekilde yol alıyordum ve kaza bela olmadan atlattım doğru sanayiye gittim arka fren olmadan ve arka fren üst merkezinin keçeleri patlamış ve o parça ellerinde yokmuş sipariş werdile bi haftaya kadar gelcek parça işalah

ama ben herşeye rağmaen yarınki toplantıya katıp aranızda olmak istiyorum tabi beni artçı olarak kabuleden arkadaş olursa :DD

bu arada adım samed :)

Aramıza hoşgeLdin... Dünki atLAtmış oLduun oLayLa ilgil i olarak da ayrıca geçmiş oLSun... madem sen anlattın b ide ben anlatayım başıma geleni ...

Dün Akşam iş yerinin sitedeki otoparka indim ve bi baktım motorumun buji başlığını söktüklerini farkettim.. biri eşşe k şakası yapmış heralde dedim.. sonra bi de baktım bi kablo yolmuşlar resmen... sonra bujiyi oturtabildimmi deyim marja abstıımda motor çalıştı ama.. benzin atmaya başladı alttan.. karbüratörün oradan benzin hortumunu yolmuşlar... arka fren hidrolik hortumunu kesmişLer.... Bunu bi insan niye yapar.. ayda yapan insan evLadı mıdır.. yoksa başka bişeymidir biLmiyorum... Ama Allaha şükürLer oLsun.. Hep derim.. cana geleceğine maLa geLsin... Motoru bu sabah tamirciye bıraktım... HayırLısı...

Yarına motorum çıkar ve görüşürüz umarım... :cat:
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
rmzn sendeki de bedevi şansı allah daha kötülerinden saklasın. darkstorysea sana çok geçmiş olsun iyiki yavaş gidiyomuşsun ki sana bişey olmamış. sana da çok geçmiş olsun.aramıza katılmak istersen ben seni alabilirim konyaaltı altınkum dan arabayla katılacağım toplantıya. uygun bi yerde buluşup öyle gideriz beraber. yolcu07 alıntı yaptığın arkadaş bizim gruptan değil kendisini tanımıyoruz tanıdıklarım ve ben o geziye katılmama kararı aldık sen gitmek istersen arkadaş ayrıntıları yazmış zaten kendisinden öğrenebilirsin mail atıp. motorunun markasını cinsini yazacaksın beyefendi beğenirse motorunu seni geziye davet edecek. bizim grup olarak o taraklarda bezimiz yok. bizim gruba isteyen gelebilir bu keyfiyetle alakalı. motor tipini beğenmiyoruz diye hiç bir arkadaşımızı dışlamadık dışlamayız da. biz kimseyi katagorize etmiyoruz, adiliz herkesin konuşma hakkına görüş bildirmesine saygı duyuyoruz. o arkadaşın yazdığı mesaja bakarsan 4 adet mesaj yollamış şimdiye kadar onlardan birisi de gezi yapıyoruz katılın diye. geriye kalan 3 mesajı da farklı bi konu içermiyordur muhtemelen. kendisine ulaşırsan daha net bilgi alırsın.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
slm arkadaşlar öncelikle aranoza katılmaktan şeref duydum antalyamızda böle bi topluluk olması gerçekten çok hos bunları bir araya getirmeye çalışan arkadaşlarada ayrıca teşekkür ediyorum

dün oldukça talihsiz bir olay yaşadım deftardarlığın ordan yukarı doğru çıkarken birden motorumun arka fireni patladı allahtan çok yawaş bi şekilde yol alıyordum ve kaza bela olmadan atlattım doğru sanayiye gittim arka fren olmadan ve arka fren üst merkezinin keçeleri patlamış ve o parça ellerinde yokmuş sipariş werdile bi haftaya kadar gelcek parça işalah

ama ben herşeye rağmaen yarınki toplantıya katıp aranızda olmak istiyorum tabi beni artçı olarak kabuleden arkadaş olursa :DD

bu arada adım samed :)

samedim geçmiş olsun kardeşim canına gelmesinde büyük kaza atlaşmışsın fren deyip geçmicen hayatın ucunda fren var işte .....tekrar geçmiş olsun toplantıya geliyosun değilme vasıtan olmasın sorun değil arkadaşlar alır seni sorun olmaz o konuda :cat:

Aramıza hoşgeLdin... Dünki atLAtmış oLduun oLayLa ilgil i olarak da ayrıca geçmiş oLSun... madem sen anlattın b ide ben anlatayım başıma geleni ...

Dün Akşam iş yerinin sitedeki otoparka indim ve bi baktım motorumun buji başlığını söktüklerini farkettim.. biri eşşe k şakası yapmış heralde dedim.. sonra bi de baktım bi kablo yolmuşlar resmen... sonra bujiyi oturtabildimmi deyim marja abstıımda motor çalıştı ama.. benzin atmaya başladı alttan.. karbüratörün oradan benzin hortumunu yolmuşlar... arka fren hidrolik hortumunu kesmişLer.... Bunu bi insan niye yapar.. ayda yapan insan evLadı mıdır.. yoksa başka bişeymidir biLmiyorum... Ama Allaha şükürLer oLsun.. Hep derim.. cana geleceğine maLa geLsin... Motoru bu sabah tamirciye bıraktım... HayırLısı...

Yarına motorum çıkar ve görüşürüz umarım... :cat:


ramo çok büyük geçmiş olsun sanada cana gelmesinde dicem ama maldayse vardır biyerden sonra önem taşıyor işte,bişi olunca onada acıyosun neyse vardır bundada bi hayır sıkma güsel canını..
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
265
beyler aman diyeyim nazaramı geldiniz geçmiş olsun
ramazan o adamı bul banada haber ver bir konuşalım bakalım rahatsız herifler maksatları tamamen zarar vermekmiş demek çalmak filan değil ..refsizler
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
lord iyi hoşta bi msnini yazda biz hepimiz msnde yiz yeni gelen arkadşlarda msnlerinide yazsınlarda ordanda rahat görüşebiliriz bazı arkadaşlar siteye giremiyorlar onlara ulaşımıyoruz......ya özelden msj atın yada genel yazın arkadşlar...
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
ramazanım cok gecmıs olsun...onun bunun cocukları derım bunlara ben!!!
 
Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
247
EywaLLah sağoLasın.. Allaha şükür yaptırdım.. Az önce bindim... Daha dikkatLi oLucam bundan sonra.. En kötü sorunumuz bu oLsun.. Cana geLmesin diyeLim... :pale:
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
239
1: 06 blue kraker__kerem__yamaha_aerox__100cc__2t..
2: atos0707__ozan__yamaha__ybr_125..
3: gezgin290__fatih__kanuni_hussar_125..
4: basabela__ramazan__arora_150__23
5: uniakrep__faruk__honda_beat_100..
6: efendy093__ali__yamaha__ybr_125
7: arzum1907__arzum__(artçı olarak katılacak)
8: ChİpSEt07 (artçı olarak katılacak )
9: oguzhan_antalya (artçı olarak katılacak )
10:nadircan07__Nadir Can__(artçı olarak katılacak)
11:darkstorysea__(ismini bilmiyorum)__mondial__150zc
12) lewo ( levent) Honda beat

bende gelıyorum toplantıya arkadaşlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst