[Antalya - MT]

Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
neredeymiş bu buluşma..!!

yarın akşam saat:20:30 da seleklerin tam önünde bekleriz eğer gelmek istersen abi..:rendeer:

[şeref duyarız lewo arada bide msnden yazda konuşalım:queen::queen:

1: 06 blue kraker__kerem__yamaha_aerox__100cc__2t..
2: atos0707__ozan__yamaha__ybr_125..
3: gezgin290__fatih__kanuni_hussar_125..
4: basabela__ramazan__arora_150__23
5: uniakrep__faruk__honda_beat_100..
6: efendy093__ali__yamaha__ybr_125
7: arzum1907__arzum__(artçı olarak katılacak)
8: ChİpSEt07 (artçı olarak katılacak )
9: oguzhan_antalya (artçı olarak katılacak )
10:nadircan07__Nadir Can__(artçı olarak katılacak)
11:darkstorysea__(ismini bilmiyorum)__mondial__150zc
12:erfer__can__mobilet__50cc
13:lewo__levent__honda_beat__100cc
14:
15:

arkadşlar bu listeden devam edelim lütfen
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
387
ooooooo lewo da gelıor :) :)
bu arada beyler bn bugun reklamcıyla konustum deişik şekiller çıkarıoruz bi tane resim üzerine plan yapmıyacaz bn bi kaçtanesini grdum güseldi haftaya buluşmada getiririz ok....yarınki buluşmada görüşmek üzrere
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
ooooooo lewo da gelıor :) :)
bu arada beyler bn bugun reklamcıyla konustum deişik şekiller çıkarıoruz bi tane resim üzerine plan yapmıyacaz bn bi kaçtanesini grdum güseldi haftaya buluşmada getiririz ok....yarınki buluşmada görüşmek üzrere

helal olsun adaş son dk yaptın yapıcanı....neden önce yapmıon şu işi anlamadımki toplantıya bir gün kala yaptığın işe bak....nese ben gidip bakım şu ogoya hiç olmazssa a4 kağıdına renkli çıkartımda tplantıya yetiştirelim...bir hafta kimse beklemez artık logo için.....
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
239
ooooooo lewo da gelıor :) :)
bu arada beyler bn bugun reklamcıyla konustum deişik şekiller çıkarıoruz bi tane resim üzerine plan yapmıyacaz bn bi kaçtanesini grdum güseldi haftaya buluşmada getiririz ok....yarınki buluşmada görüşmek üzrere

gelıyım bakıyım bende. bılıyosun bızım motorize07 genelde endurocu oldugundan ufak kalıyoruz :) şu ehliyetlerie artık verseler 1 hafta oldu yawww:pr::pr:
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
lewo bizde takıldık ama endurocu oldukları için arka mahalle çocuğu kalıyoz....onların yanında....nese onlarda scooterdan gelme arkadşlar.....nese bugün büyük ama faruk içine etti bugünün soracam o dümbüğe....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kerem hanımdan izin mi aldın yuh sana be 2 günde kıbılık oldun sende ben seni böylemi yetiştirmiştim :)

beyler ben yokum ama manen yanınızda olduğumu bilin gök yüzünden sizleri seyrediyor olacam (uleyn mefta olmuşum gibi konuştum)

bağa bakın banada tişört yaptırıyorsunuz dimi orgeneral rütbesiyle tabi aşağızı olmaz siz yokken biz vardık dimi kerem?

lordum kılıbıklık değil yafu kıskanclık yaratıyor neymiş çok fırlamaymışım hemen hatunu aldatırmışım güven sonuna kadar var ama uçan sinekten bile kıskanıyor geçen akşam tv izliyordum bi baktım sivrisinek dolaşıyor sivrisineğe laf attım (hemde bikini giymiş üff yavrum bana kon kaşın kaşın kaşınayım dedim) kafama terliği yedim(ciddiyim geyik için yazmadım bunlar oldu):queen:

lordum ne demek yokum sen hep kalbimizdesin..(sanki merhumu kalbimizde yaşatıyoruz hissine kapıldım..):p

lordum sen hep vardın halen varsın tshirtleri bi bastırak sana kargoyla yollarık..

süper 10 kişi olmuşuz şimdiden grubumuz daha da büyüyecek inşallah. bu arada 06bluedragger ne demiş atalarımız eşeği önce sağlam kazığa bağla sonra Allaha emanet et.

:)

ozanım eşşağını sağlam kazığa bağlayacen sonra ALLAH a emanet edecen..

seninle 12 kişi ama keremi saymaya bilirsin yada sayaslım şimdi olmaz adam yerine koymadığımızı bu kadar belli etmeyelim deyilmi...:queen::queen:yavrum benim başnıda bağladık

asıl seni saymayalım pembişim bekarsın kafan rahat ye iç zıç yat karışan yoq ne güsel hayat..:cat:

1: 06 blue kraker__kerem__yamaha_aerox__100cc__2t..
2: atos0707__ozan__yamaha__ybr_125..
3: gezgin290__fatih__kanuni_hussar_125..
4: basabela__ramazan__arora_150__23
5: uniakrep__faruk__honda_beat_100..
6: efendy093__ali__yamaha__ybr_125
7: arzum1907__arzum__(artçı olarak katılacak)
8: ChİpSEt07 (artçı olarak katılacak )
9: oguzhan_antalya (artçı olarak katılacak )
10:nadircan07__Nadir Can__(artçı olarak katılacak)
11:darkstorysea__(ismini bilmiyorum)__mondial__150zc
12) lewo ( levent) Honda beat

bende gelıyorum toplantıya arkadaşlar

vaaay leventcim hoşgeldin kardeşim bakk gelmezsen dalılılım..:p

lewo bizde takıldık ama endurocu oldukları için arka mahalle çocuğu kalıyoz....onların yanında....nese onlarda scooterdan gelme arkadşlar.....nese bugün büyük ama faruk içine etti bugünün soracam o dümbüğe....

aslında alakası yoq biliyormusun onları kayırmak gibi olmasın ama onlar endurodan zevk alıyorlar dag tepe bayır gezmeyi seviyorlar vede guruplaşma yok sadece bisim asfaltta gitmemiz mecburi o kadar aslında zengin olacan her tarzdan bir tane motor alacan koyacan kafana göre binecen..
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
387
lewo bizde takıldık ama endurocu oldukları için arka mahalle çocuğu kalıyoz....onların yanında....nese onlarda scooterdan gelme arkadşlar.....nese bugün büyük ama faruk içine etti bugünün soracam o dümbüğe....

ewt bzde takıldık ama geri kaldık onlardan onlar bıze bı fayda etmez.biz kendi yolumuza baklm en iisi ....
içine fln etmedım adaş şekillere bkınca hep aynı resim hep aynı resim biraz deişklik olsun dedim :) :)bak bunlar daha gusel bakınca anlarsın bugun bn izinliyim zaten akşam çıkışta sen ahmet abiin orda ol bnı ara bn gelırım oraya ordan kayarız seleklere ok.....

olm kraker kerem kılıbık oldun olum işte sölenme alalalala inkar etme gerçekleri :) :) :) :)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
adaş onlar bari akşma yetiştirsinde hiç olmazssa renkli çıktı alalım adaş yoksa bir hafta vaktimiz yok adaş...sen ahmet abinin oraya git elini çabuk tutsun akşam renkli çıktı alalım millete onlarıda gösterelim...
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
5m migros kondisyon aleti hız testi yaptım sonuç tatmin ediciydi..
çeyrek beygir gücünde 30km hıza ulaşıyor yakıtı da çok tasarruflu 2 öğün abur cubur ver 100km rahat gidiyor..







hız testinden sonra viraj alma tekniğine giriştim harbi benim aeroxdan daha iyi viraj alıyor şu yatma tekniğine bakın az daha yatsam jant üzerinde viraj alacam sonra teker yapacaktım coşmuştum hanım bile engel olamadı ki o sırada magaza görevlisi in şu aletin üstünden kazık kadar adamsın bide utanmadan fotoraf çekiniyorsun deyince az biraz utandım indim asağı bundan sonraki kondisyonsuz hayatımın tek suçlusu o şebek mağaza görevlisidir..

artık arkası daha sonra bir sonraki testlerimde teker de yaparım kariyerde fotolarıyla karşınıza çıkacam..
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
06bluedragger utanmasan bebek bisikletine binip bide o nunla performans testi yapacaksın ama bu akşam buluştuğumuzda mağza maceranı dinlemek isterim bire bir böyle heyecanlı olmuyo. bu arada gezgin haklısın bu akşam verelim şu kararı da yolumuza bakalım artık uni_akrep az hızlı davransa da arkadaş akşama renkli çıktıları alsak pazartesi de bu akşam verilen karara göre sticker t-shirt yapımına başlasak

:)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
akşama kararı alıyoruz arkadaşlar konu kapanmıştır bırak bir hafta bir gün bekleyemeyiz...




1: 06 blue kraker__kerem__yamaha_aerox__100cc__2t..
2: atos0707__ozan__yamaha__ybr_125..
3: gezgin290__fatih__kanuni_hussar_125..
4: basabela__ramazan__arora_150__23
5: uniakrep__faruk__honda_beat_100..
6: efendy093__ali__yamaha__ybr_125
7: arzum1907__arzum__(artçı olarak katılacak)
8: ChİpSEt07 (artçı olarak katılacak )
9: oguzhan_antalya (artçı olarak katılacak )
10:nadircan07__Nadir Can__(artçı olarak katılacak)
11:darkstorysea__(ismini bilmiyorum)__mondial__150zc
12:erfer__can__mobilet__50cc
13:lewo__levent__honda_beat__100cc
14:
15:
arkadaşlar listeyi sayfa sonunda tazeliyorum tekrar..son dk gelecek olanlar tekrarda alıntı yaparak listeye isimlerini ekleyeblirler.....:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
bulusmadan sorakı ılk mesajı ben yazıyım..arkadaslar herkese tskr ederım..ıns grubuz buyudukce buyuyecek..su t-shırt meselesınıde bı hallettıkmı tamamdır..ozan abımınde dedıgı gıbı yunuslar tesekkur edecek....haftaya bulusmak uzere....
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
239
resimler pazar günü sitede :p çünkü kart okuyucu ofisde. yarın alırım ofısden atarım. gelenlere teşekkurler benden de.güzel bir şekilde gençleri bilinçlendirir gerçek motorculuğu öğretiriz umarım.:cat:
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
resimler pazar günü sitede :p çünkü kart okuyucu ofisde. yarın alırım ofısden atarım. gelenlere teşekkurler benden de.güzel bir şekilde gençleri bilinçlendirir gerçek motorculuğu öğretiriz umarım.




resimleri dört gözle bekliyoruz...inş büyüyüp güsel şeyler yapıcaz....
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
387
Beyler öncelikle gelenlerın ayağına sağlık diyorum.Teşekkürler yanii.....İnşallah grubumuzu kısa zamnda daha çok buyutmeye çalışıcaz.Sticker ve t-shirt'lerde en kısa zamnda basılcak....

img0567uq3.jpg


Bendeki Resimler bu kadar lewo'da baya olması lazım o çekmişti baya...
img0568dq9.jpg

img0569wl7.jpg

img0570we9.jpg

img0571zw6.jpg

img0572jz7.jpg

img0573sm7.jpg

img0574tt6.jpg

img0575od0.jpg
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst