- Katılım
- 4 Mar 2008
- Mesajlar
- 387
beyler yarın için size iyi eğlenceler bol sohbetler.ben gelemiorum bnm izin salı gunuydu o yuzden k.bakmayın....
abi chipset( erdal ) ve ben orda olucaz inş ama motor bulamasak da dolmuşla gelırız ilk tanışma olucak bısım antalya mt ile bi de bisde öle fazla para olmaz ha taş çatlasa 20 liramız olur ona göre yetmesse hani bişi olurda üstünü tamamlıycanız ama![]()
16/08/2008 toplantı katılımcı listesi
yer:selekler çarşısı önü
saat:20:00 ila 20:30 toplanma saati
1)gezgin290__fatih__kanuni hussar 125
2) RmzN - RamazaN - KAISAR SJ 150
3)nadircan07 - nadircan - artçı olarak
4)Atos0707 - ozan - yamaha ybr 125
5)lewo--levent--Honda Beat
6)
7)
8)
9)
10)
Tüm Antalya MT nin kandili Mübarek olsun![]()
Tüm Antalya MT nin kandili Mübarek olsun![]()
biraz önce trt-1 de oto gündem adlı programda ankarada faaliyet gösteren moto kanka grubuyla 2 gün geçiren ekip üyeleri grubu tanıttı. inanın adamların amaçları sırf zevkine gezip tozmak başka bişey değil.
incelemek isterseniz adresi www.motokanka.com
motorand grubu da var bu arada antalya da faaliyet gösteren onu unutmamak lazım. incelemek isteyene ise www.motorand.com adresi mevcut
ayrıca motorand a üyelik koşulları da http://www.motorand.com/uyelik.htm sitesinde bilgilerinize
inş yazaılı olanların hepsi gelir