[Antalya - MT]

Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
387
beyler yarın için size iyi eğlenceler bol sohbetler.ben gelemiorum bnm izin salı gunuydu o yuzden k.bakmayın....
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
918
abi chipset( erdal ) ve ben orda olucaz inş ama motor bulamasak da dolmuşla gelırız ilk tanışma olucak bısım antalya mt ile bi de bisde öle fazla para olmaz ha taş çatlasa 20 liramız olur ona göre yetmesse hani bişi olurda üstünü tamamlıycanız ama :p
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
abi chipset( erdal ) ve ben orda olucaz inş ama motor bulamasak da dolmuşla gelırız ilk tanışma olucak bısım antalya mt ile bi de bisde öle fazla para olmaz ha taş çatlasa 20 liramız olur ona göre yetmesse hani bişi olurda üstünü tamamlıycanız ama :p

sen gel oğuz canın sağolsun senin biz öle olağanüstü biyere gitmiyoruzki para harcıcak..sadece bir çaybahçesine çay içip sohbet etmeye gidiyoruz..yani korkma o cebindeki parayla 5 toplantıya gelir gidersin sen....:cat:bu arada listeye isminizi eklemeyi unutmayın...
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
16/08/2008 toplantı katılımcı listesi
yer:selekler çarşısı önü
saat:20:00 ila 20:30 toplanma saati

1)gezgin290__fatih__kanuni hussar 125
2) RmzN - RamazaN - KAISAR SJ 150
3)nadircan07 - nadircan - artçı olarak
4)Atos0707 - ozan - yamaha ybr 125
5)
6)
7)
8)
9)
10)

lütfen ayrı liste yapmayın bu lisyeyi alıntı yaparak devam edin..teşekkür ederim...


faruk hiç önemli değil sen kalbimizdesin :)

ahmet bey antalya'ya gelirseniz toplantılarımızdan en az birisinde sizleri de aramızda görmekten şeref duyarız

oğuz sen yeter ki gelmek iste ve gel bizde 7 mehmette buluşma olmaz. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
239
16/08/2008 toplantı katılımcı listesi
yer:selekler çarşısı önü
saat:20:00 ila 20:30 toplanma saati

1)gezgin290__fatih__kanuni hussar 125
2) RmzN - RamazaN - KAISAR SJ 150
3)nadircan07 - nadircan - artçı olarak
4)Atos0707 - ozan - yamaha ybr 125
5)lewo--levent--Honda Beat
6)
7)
8)
9)
10)
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
herkesın kandılı mubarek olsn ...beyler ben cuma aksamı saat 9 30 gbı cay bahcesıne gıttım kımseyı goremeyınce erı dondum bu aksam bellı degıl belkı gelemeyebılırım......
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
918
abi hepiniz kandili mübarek olsun
ayrıca ben şimdi erdalı arıycam akşamki toplantı için daha haberı yok :mrgreen:
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biraz önce trt-1 de oto gündem adlı programda ankarada faaliyet gösteren moto kanka grubuyla 2 gün geçiren ekip üyeleri grubu tanıttı. inanın adamların amaçları sırf zevkine gezip tozmak başka bişey değil.


incelemek isterseniz adresi www.motokanka.com


motorand grubu da var bu arada antalya da faaliyet gösteren onu unutmamak lazım. incelemek isteyene ise www.motorand.com adresi mevcut

ayrıca motorand a üyelik koşulları da http://www.motorand.com/uyelik.htm sitesinde bilgilerinize
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
Tüm Antalya MT nin kandili Mübarek olsun :)

sağol hocam cümlemizin mübarek olsun...

biraz önce trt-1 de oto gündem adlı programda ankarada faaliyet gösteren moto kanka grubuyla 2 gün geçiren ekip üyeleri grubu tanıttı. inanın adamların amaçları sırf zevkine gezip tozmak başka bişey değil.


incelemek isterseniz adresi www.motokanka.com


motorand grubu da var bu arada antalya da faaliyet gösteren onu unutmamak lazım. incelemek isteyene ise www.motorand.com adresi mevcut

ayrıca motorand a üyelik koşulları da http://www.motorand.com/uyelik.htm sitesinde bilgilerinize

abi göründüğü üzere millet tv radyo ve gazete gibi macmularda gözüküyolar bizim hiç bir eksiğimiz yok sadece oturup bir karara varabilmek sorun abiler...ama ne yazıkkı hala işin geyiğindeyiz...
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Tem 2008
Mesajlar
78
16/08/2008 toplantı katılımcı listesi
yer:selekler çarşısı önü
saat:20:00 ila 20:30 toplanma saati

1)gezgin290__fatih__kanuni hussar 125
2) RmzN - RamazaN - KAISAR SJ 150
3)nadircan07 - nadircan - artçı olarak
4)Atos0707 - ozan - yamaha ybr 125
5)lewo--levent--Honda Beat
6)ChİpSEt07 -_\ artçı olabilirde olmayabilirde | |
7) oğuz_antalya - / artçı olabilirde olmayabilirde |__|
8)
9)
10)
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
387
Tüm MT Antalyanın kandili mübarek olsun kardeşlerim...
Bugun sabah ark.motorunu almaya finikeye gittim.Giderken kokrtum ehliyette yok ulen nasl getircez motoru die...Finikeden buraya 1 tane çevirmeye denk geldim oda bni durdurmadı allahtan geçtim gittim.Yani Ehliyetsiz ilk ilçeye gidişim oldu...:) :) :)
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
faruk sen daha ehliyetini almadın mı 1 haftadır dağıtılıyo ehliyetler
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
70
hepinizin kandili mubarek olsun arkadaşlar...

1)gezgin290__fatih__kanuni hussar 125
2) RmzN - RamazaN - KAISAR SJ 150
3)nadircan07 - nadircan - artçı olarak
4)Atos0707 - ozan - yamaha ybr 125
5)lewo--levent--Honda Beat
6)ChİpSEt07 -_\ artçı olabilirde olmayabilirde | |
7) oğuz_antalya - / artçı olabilirde olmayabilirde |__|
8)darkstorysea -samed- \ mondial 150zc
9)
10)
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
grup toplanmaya başladı bile
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
hepinizin kandili mubarek olsun arkadaşlar...

1)gezgin290__fatih__kanuni hussar 125
2) RmzN - RamazaN - KAISAR SJ 150
3)nadircan07 - nadircan - artçı olarak
4)Atos0707 - ozan - yamaha ybr 125
5)lewo--levent--Honda Beat
6)ChİpSEt07 -_\ artçı olabilirde olmayabilirde | |
7) oğuz_antalya - / artçı olabilirde olmayabilirde |__|
8)darkstorysea -samed- \ mondial 150zc
9)hakan07----hakan---yamaha ybr 125
10)

bi sorun çıkmassa sizlerle tanışmak isterim arkadaşlar ;)
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
247
yazılıolanların çoğu zaten geçen seferli toplanan arkadaşlar.. yani emin oLabiLirsinn... aksilik olmazsa hepimiz orda oLıcas... :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst