- Katılım
- 1 Kas 2007
- Mesajlar
- 1,294
abi selam tekear, çok parlak bir fikrim var. ankaraya git, motoru almayacağını söyle, sonra gel buradan sana bir twister alalım, bugun yine bindim cbf250 ye, hayatımda ilk defa bir motora bindiğimi anladım, yok böyle bişey, gazı açtınmı fırlıyor motor, ayrıca 120 bin lira yakıyor.4000 e var, 5000 e var, sen boşver o ispanyol motorunu, 2 zamanlı motorlar tarih oldu, bugun senin düşüncen, şurdan şuraya giderim yeter şeklinde ama, bu düşünce zamanla değişince, tecrübe sahibide olunca, pişmanlık fayda verirmi bilmem. Saygılar