Okula yürüyerek giderim, ama zevk için 30 kuruşu da gözden çıkarırım:queen:
o zaman ybr al derim ben ama sen kararını vermişsincbf 150 mi??
Yaw o motoru honda'da eğitimde kullanıyorduk.Abi yokuştan inerken traktör gibi ses çıkarıyordu yaa:queen:
Not:Kullanıcısı aman alınmasın:cat:Ben kendim sevemedim o motoru.Ybr bile daha çekici geliyor nedense![]()
gpr farklı ses cıkarcagınımı sanıyon sen düşün 4 zamanlı öle ses çıkarıyo 2 zamanlı nasıl çıkarır =))))))) sen ilk once bu motoru bi test et arıya bindiğini anlarsın![]()
Farkındayım.Çünkü 2006dan beri sıfırı getirilmiyor:cat: