Ankara'dan İstanbul'a motosiklet getirme...

Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Pazartesiye motosiklet almak için Ankara'ya gidiyorum.Motoru tcdd ile getiririm diye hesaplıyordum ama onlar da motor almıyorlarmış artık galiba:pale:
Başka illerden motorları hangi yollarla getiriyorsunuz arkadaşlar?Kargo şirketleri, otobüs bagajları aklıma geliyor ama bu işi yapmış arkadaşlar bilgi verirlerse sevinirim:cat:

Ya da pazartesi veya salı günü motorla İstanbul'a gidecek biri var mı?
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Motor 2 zamanlı.Ayrıca çok da sıkca kullanılmamış.Dylan gibi huyunu suyunu bildiğim bir şey olsa zaten düşünmem de.Ayrıca scooter ile yapılmış 3 aylık bir yol tecrübem ile almış olduğum honda güvenli sürüş 1 eğitimi var.Kendimi o kadar cesur görmüyorum malesef:pale:

Yol masrafımı çek ben gidip alıyım...
Eve teslim getiriyim...

Hocam tecrübe var mı?Hani hiç 2 zamanlı ya da derbi kullandın veya uzun yol yaptın mı 500 km gibi?
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Motor 2 zamanlı.Ayrıca çok da sıkca kullanılmamış.Dylan gibi huyunu suyunu bildiğim bir şey olsa zaten düşünmem de.Ayrıca scooter ile yapılmış 3 aylık bir yol tecrübem ile almış olduğum honda güvenli sürüş 1 eğitimi var.Kendimi o kadar cesur görmüyorum malesef:pale:



Hocam tecrübe var mı?Hani hiç 2 zamanlı ya da derbi kullandın veya uzun yol yaptın mı 500 km gibi?

Beraber getiririz o zaman...
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Derbi ile 2 kişi yolculuk işkence olur yahu.

Biz arkadaşa Hyo'yu İstanbul'dan trenle getirmiştik ama şimdi trenler eşya almıyorsa durum değişir tabi.

Derbi şayet bizim Hyo'dan kaba değilse(ki öyle gözüküyor) bir otobüse bindirilebilir.

Pazartesi müsait olursam yardımcı olmak isterim. Pazartesi kaç gibi geleceksiniz hocam? Nete pazartesi sabah giremeyebilirim.
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
401
Motor 2 zamanlı.Ayrıca çok da sıkca kullanılmamış.Dylan gibi huyunu suyunu bildiğim bir şey olsa zaten düşünmem de.Ayrıca scooter ile yapılmış 3 aylık bir yol tecrübem ile almış olduğum honda güvenli sürüş 1 eğitimi var.Kendimi o kadar cesur görmüyorum malesef:pale:

O zaman...

"Hey!
Ne duruyorsun be!
At kendini denize
Geride bekleyenin varmış aldırma
Görmüyor musun her yanda hürriyet.."

Yelken ol,dümen ol,su ol...
Motosikletinde sürücü ol,artçı ol ama...
Git gidebildiğin yere...!
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Derbi ile 2 kişi yolculuk işkence olur yahu.

Biz arkadaşa Hyo'yu İstanbul'dan trenle getirmiştik ama şimdi trenler eşya almıyorsa durum değişir tabi.

Derbi şayet bizim Hyo'dan kaba değilse(ki öyle gözüküyor) bir otobüse bindirilebilir.

Pazartesi müsait olursam yardımcı olmak isterim. Pazartesi kaç gibi geleceksiniz hocam? Nete pazartesi sabah giremeyebilirim.

Valla hocam 7 gibi Ankara'da olurum büyük bir ihtimalle.Sonrasında motor sahibi ile buluşup önce servis ardından noter yapmayı düşünüyoruz bakalım:cat:
Memnun olurum:cat:
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Valla hocam 7 gibi Ankara'da olurum büyük bir ihtimalle.Sonrasında motor sahibi ile buluşup önce servis ardından noter yapmayı düşünüyoruz bakalım:cat:
Memnun olurum:cat:


Sabah 7 erkenmiş yahu. Evde olmayacağım için saati sormuştum.

Noterdi falan derken öğleyi bulur zaten.

Öğleden sonra görüşebiliriz.

Özelden numaramı göndereyim size.
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Tamamdır hocam:cat:

abi bu motorun markası ne bu kadar korkuyorsunuz ankara nereki 3 saatlik yol

Motor bu da abi sağına soluna belli olmaz diye korkuyoruz işte:cat:
www.yeniresim.com_-_Motosiklet_Resimleri_-_DERBI_GPR_125.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Aga 100 km gitmem 50 giderim ama motora binerim:cat:
Anlayan anlar zati:queen:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
la oglum git cbf 150 al vitesli tecrübe edin 80 kurus yakar heryere gidersin la girme bu işe bak başın yanacak dedin dersin bak :D
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
cbf 150 mi??
Yaw o motoru honda'da eğitimde kullanıyorduk.Abi yokuştan inerken traktör gibi ses çıkarıyordu yaa:queen:

Not:Kullanıcısı aman alınmasın:cat:Ben kendim sevemedim o motoru.Ybr bile daha çekici geliyor nedense:)
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
gpr farklı ses cıkarcagınımı sanıyon sen düşün 4 zamanlı öle ses çıkarıyo 2 zamanlı nasıl çıkarır =))))))) sen ilk once bu motoru bi test et arıya bindiğini anlarsın :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst