[Ankara - MT]

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
O seçilirken sen de burdaydın alper abi,seçtiysek beraber seçtik :)


Yoook...İftira atmayın....Ben burdaydım..Oy kullanamadım.....:cat::cat:

Siz seçtiniz........

Durbak sana msn deki kişisel iletimi kopyalayım....

Suyunuz kesikse çay için, Nescafe için....Bişeyler yapın..Herşeyi belediyeden beklemeyin....Alla alllaaaa....

:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
arkadaşlar ankarada motosiklet egsozu yapan bir yer varmı?yoksa herhangi bir
egsozcuya gitsem motorumun egsozunu yaptırabilirmiyim.siyah duman atıyo,
hava filitresini temizledim nafile,yarın bide bujileri değiştiricem.oda olamzsa
egsozdaki kırığı yaptırmam gerekecek.egsoz için önereceğiniz bi yer varmı?
teşekkürler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yahu askere gıdecem dıom gezelım vedalasalım dıom kımse bısey yapmıoda demıoda....
yazıklar olsun sıze verdıgım emeklere, yazdıgım msjlaraa :p:cherry:

::asker:: ::asker:: ::asker:: ::asker::
 
Son düzenleme:
Katılım
19 May 2006
Mesajlar
146
Bodrum İskele Meydanı Dergisi Sahibi, Bodrum Ajans Yayın Grubu Haber Editörü Yiğit Uygur ve Bodrum Gönüllüler Derneği Başkanı Cemile Uygur'un tek evlatları, yavrumuz İrem Uygur ve arkadaşı Yaşar Mete Oymaklı, 274 promil alkollü olduğu belirtilen Azrail sürücünün arkadan çarpması sonucunda hayalleri ile birlikte aramızdan ayrıldı

Geriye dönüp baktığımızda cahiller ve sarhoşlar tarafından yollarda buna benzer nice cinayetlerin işlendiğini, verilen cezaların hiç de caydırıcı boyutlarda olmadığını görüyoruz.

Biz aşağıda imzası bulunanlar "Masum hayatların sonlanmasını azaltacak, trafik canavarı için caydırıcı, ürkütücü hükümler içeren" yeni bir trafik Yasası'nın öncelikle ele alınarak uygulamaya konulmasının gerekliliğine inanıyoruz.

Açılan sayfada BEN DE İMZALAMAK İSTİYORUM yazısına hemen tıklayın :
http://www.bodrumajans.com.tr/protes...?page=2&order=
 
Katılım
9 Kas 2006
Mesajlar
346
yahu askere gıdecem dıom gezelım vedalasalım dıom kımse bısey yapmıoda demıoda....
yazıklar olsun sıze verdıgım emeklere, yazdıgım msjlaraa :p:cherry:

::asker:: ::asker:: ::asker:: ::asker::

bahadinli askere gidiyosun..ama veda gecesi yapmıcakmısın??:silent: seni anlıyorum son gunlerı canlı heyacanlı yasamak ıstıyosun..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bahadinli askere gidiyosun..ama veda gecesi yapmıcakmısın??:silent: seni anlıyorum son gunlerı canlı heyacanlı yasamak ıstıyosun..
,
babam pazar aksamı davul zurna falan caldıralım dedıde...ben ıstemedım...
benım ıstedıgım motorcu kardeslerımle askere gıtmeden son kez bı gezıye falan gıtmek..ne bılım pıknık gıbı bıseyler yapmak...
abı yarın yada bırgun yozgata gıdecem...
ısın yoksa bıraber gıdelım mı....bahadına...1 gece kalıp gelırız..sende memleketını görmus olursun....
ne dersın abı ıı olmaz mı....

::asker:: ::asker::
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bodrum İskele Meydanı Dergisi Sahibi, Bodrum Ajans Yayın Grubu Haber Editörü Yiğit Uygur ve Bodrum Gönüllüler Derneği Başkanı Cemile Uygur'un tek evlatları, yavrumuz İrem Uygur ve arkadaşı Yaşar Mete Oymaklı, 274 promil alkollü olduğu belirtilen Azrail sürücünün arkadan çarpması sonucunda hayalleri ile birlikte aramızdan ayrıldı

Geriye dönüp baktığımızda cahiller ve sarhoşlar tarafından yollarda buna benzer nice cinayetlerin işlendiğini, verilen cezaların hiç de caydırıcı boyutlarda olmadığını görüyoruz.

Biz aşağıda imzası bulunanlar "Masum hayatların sonlanmasını azaltacak, trafik canavarı için caydırıcı, ürkütücü hükümler içeren" yeni bir trafik Yasası'nın öncelikle ele alınarak uygulamaya konulmasının gerekliliğine inanıyoruz.

Açılan sayfada BEN DE İMZALAMAK İSTİYORUM yazısına hemen tıklayın :
http://www.bodrumajans.com.tr/protes...?page=2&order=

sayfa bulunamadı diyor bende mi sorun
 
Katılım
9 Kas 2006
Mesajlar
346
,
babam pazar aksamı davul zurna falan caldıralım dedıde...ben ıstemedım...
benım ıstedıgım motorcu kardeslerımle askere gıtmeden son kez bı gezıye falan gıtmek..ne bılım pıknık gıbı bıseyler yapmak...
abı yarın yada bırgun yozgata gıdecem...
ısın yoksa bıraber gıdelım mı....bahadına...1 gece kalıp gelırız..sende memleketını görmus olursun....
ne dersın abı ıı olmaz mı....

::asker:: ::asker::

kardeş senınle gelmek isterdim.malesef işler var kardeş..bende gıdıcem memlekete ama 15 gün sonra nasıp olursa...sana iyi yolculuklar dilerim köy havası iyi gelır bol bol oksijen depola :p bayadır bende gezemıyorum aktıvıtelere katılamıyorum...motora bınıyorum ama genelde tek gezıyorum.
 
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
166
selam arkadaşlar özledim ankara m t yi. bu aralar çok cansızız yaz ayları olmasına rağmen. emoktan beri kimseyi görmedim herkese selamlar.


şakulin (dermişim:cherry:)
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
219
Motosikleti
Hyosung GT 250 Comet, Aprilia Scarabeo 200ie
Hadi be dostlar iyice serdiniz kendinizi valla!!!
Ctesi için bişeyler yapalım mı?
Hiç bişey yapamazsak bari anatolyada toplanıp birer çay içelim laflarken...
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
hafta sonu haymana-kızılcahamam yada ayaş-beypazarı civarına gidecek yol arkadaşı aranıyor(kaplıca olayı):
-yalnız bir şartla ben çok hızlı gitmiyorum ortalama 75-85 arası.
(ehliyet sorunum çözüldü).
gelen olmazsa gene tek tabanca takılcaz da lastik patlarsa tek itmek var işin ucunda.
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
..-..-..- tembel ankara mt :p
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
haymana yolu güzeldir. Virajlı falan, tam motorcu yoludur. Öneririm :cat:
ben 3 defa gittim haymanaya.10 defa da gidilir.
geçende bir yazı başlatayım dedim ankara ve çevresiyle ilgili.tek bir cevap gelmedi bende kestim yazmayı.ilgi görseydi her hafta sonu gittiğim yerleri yazacaktım.haymana-ayaş-çubuk-kızılcahamam vs vs millet fikir edinir diye düşündüydüm.ama demekki benden başka herkes heryeri biliyormuş.
evet sakin sakin gidecem buraya saat yazarım yolda gelir geçersiniz beni(millet 120 den aşağı düşmüyor galiba).
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben 3 defa gittim haymanaya.10 defa da gidilir.
geçende bir yazı başlatayım dedim ankara ve çevresiyle ilgili.tek bir cevap gelmedi bende kestim yazmayı.ilgi görseydi her hafta sonu gittiğim yerleri yazacaktım.haymana-ayaş-çubuk-kızılcahamam vs vs millet fikir edinir diye düşündüydüm.ama demekki benden başka herkes heryeri biliyormuş.
evet sakin sakin gidecem buraya saat yazarım yolda gelir geçersiniz beni(millet 120 den aşağı düşmüyor galiba).

abi sizi muhtemelen 70-80 le de yarım saatte geçeriz :p :cherry:

yazsaydınız keşke, bilen de bilmeyen de okur eder vs.

bizim bi beypazarı gezimiz vardı, şimdi o geziden bi defa daha yapalım deseniz gitmem :) ankara etrafında her yer sahil olmadığı için git git nereye kadar ??
ilgisizlik biraz da ondandır belki
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
Gençler Amasra-Sinop gezimden döndüm, şimdi Çanakkaleyi fethetmeye gidiyorum. Var mı oralardan bir isteği olan? :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hafta sonu haymana-kızılcahamam yada ayaş-beypazarı civarına gidecek yol arkadaşı aranıyor(kaplıca olayı):
-yalnız bir şartla ben çok hızlı gitmiyorum ortalama 75-85 arası.
(ehliyet sorunum çözüldü).
gelen olmazsa gene tek tabanca takılcaz da lastik patlarsa tek itmek var işin ucunda.

abı yalnız degılsın yaaa....
cumartesı gıdelım....
kızılcahamama gıdelım....bıde kızılcahamamı gecınce ılerde bı göl varmıs orda balık tutmuslar...bızım arkadaslar söledı....önce gıder orda balık tutarız sonrada gerı dönerken hamama gırer bı keselenıp cıkarız....
ne dersın abı....ama yarın yanı CUMARTESI gıdelım abı...pazara işim var....
ok mı abıı....hem balık hem hamam...hem gezı....
0543 713 81 16
yarın benı ara abı bulusalım...devam edelım...hız önemlı ddeğil ya....hem benım ıcınde 80 le gıtmek daha ıı olur...az yakar motorum...:p

Hem askere gıtmeden son gezımıde yapayım bariii
::asker:: ::asker:: ::asker:: ::asker::

benım motora baglar cekerız abıı....merak etme sen...
cekmeye gerek yok...bende pompada var...patlak yapma ıvır zıvırıda var...
ınsl o malzemelere ıhtıyac olmaz....
evet kızılcahamam,balık,kaplıca,,,,gezımıze katılan varsa el kol kaldırsın.....
 
Son düzenleme:

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bahadinli askere :p :)

st midilli adası yakın , bana bir midilli :p
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
yarın benı ara abı bulusalım...devam edelım...hız önemlı ddeğil ya....hem benım ıcınde 80 le gıtmek daha ıı olur...az yakar motorum...:p
cumartesi uyar.
saat kaçta nerede?uyarsa saat 10-11 gibi buluşalım.çok erken çıkmanın çok esprisi olmuyor(en erken 10 olsun).zaten yol 70-80 km felan.
bir de haymananın kaplıcası daha temiz.ama ilerisinde dediğin hesap başka bir şey yok.sadece kaplıca var.kızılcahamamdan ötesini ben görmedim orada uyar.
bir de haymana yolunda trafik çok daha boş(gerçi benim için kızılca hamam yolu da sakindi).araba felan olmadığından sıkıştıran da olmuyor.
her neyse güzargahı sana yada başka katılan olursa ortak karara bıraktım(ama yıkanacak su olan yer olursa iyi olur sıcakta korumalar bayıltıyor).
bir de cebi editle istersen belki yanlış kişilere düşer.ben kaydediyorum.
ben keçiörende oturuyorum.geçen sefer istanbul otaban yolundan kazan üzerinden gitmiştim.yol biraz uzadıydı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst