[Ankara - MT]

Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
O zaman bu hafta boş dururuz. Önümüzdeki cuma saat 15 te söylerim nere gideceğimizi :mrgreen:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tamam , ama mail grubuna da at söylemediler diye kızmasınlar :p tuncer bu lafım sana gelsin :)

ne güzel safranbolu önermiştim bilmediniz kıymetimi :p :cherry:
 
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
169
sırf sizin yüzünüzden satacam cruiserı alacam er12-13 bişiler
satsam R3N alır, o zaman da pastane pastane dolaşırsınız

Anatolya özlü, sonradan ormancı çekirdek ekibi çitliyorum huzurlarınızda
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
boğazına kaçmasın dikkatli çitle :cherry:

senin motorun üzerine oturunca anladım ki cruiserı özlemişim :)
ama 250 cc yetmez gibime geliyor
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben köye gıdemıom malesef....bugun yada yarın sabah denızlıye gıdecem....
ben askere gıtmeden guzel bı bulusma falan yapalım yahu....bu ayın 20 sınde askere gıdıom....ondan önce guzel bı pıknık falan yapalım....
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motorlarınıza sağlık, Elmadağ'a tırmanmak güzel fikir. Benim favorim Elmadağ-Kırıkkale arası, acayip nefis manzarası var, motoru alınca hepinizi oraya götürcem :)

25.10.2006 tarihinde böyle yazmışsın , hala "tık" yok :p
ekim kasım demeden gezmişiz yau bi de geçen sene :mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
25.10.2006 tarihinde böyle yazmışsın , hala "tık" yok :p
ekim kasım demeden gezmişiz yau bi de geçen sene :mrgreen:

,Hep üfürükten gazoz ağacı bunlar...... Dimi ruhşencim.....:p:p:p:p

Bizde cuma toplantı hemde kordon da.....Pazar akualand kuşadası.... Abi etkinlik manyağı oldum.....

Gelin taşının izmire sizde......
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
izmire yerleşsem keşke , tembel abi bu ankara mt :p:p
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
26
arkadaşlar ankarada komple çıkma motosiklet motoru bulabileceğim bir yer varmı yada tüm illerde bilen varsa bizahmet yardımcı olursa sevinirim bu kış kendi motosikletimi yapmaya kara verdim koca bir garajım var komprösörden tutunda aklınıza gelebilecek her türlü alet edevatım mevcut elimde iki adet şase var sadece motor ve şanzımana ihtiyacım var bilgilerinize
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar ankarada komple çıkma motosiklet motoru bulabileceğim bir yer varmı yada tüm illerde bilen varsa bizahmet yardımcı olursa sevinirim bu kış kendi motosikletimi yapmaya kara verdim koca bir garajım var komprösörden tutunda aklınıza gelebilecek her türlü alet edevatım mevcut elimde iki adet şase var sadece motor ve şanzımana ihtiyacım var bilgilerinize
abı ıstersen bosuna toplama ıle ugrasma sana hazır toplanmısını vereyım...istersen gs500 u vereyım ıstersen jawayı vereyım....ben bu ay askere gıdecem motoru koyacka yerım yok...evde bırakırsam babam hurda fıyatına satar...en ıysıımı ben satayım...zararın neresınden dönersek kardır....
abı msn mı ekle bakalım....firat_gs500@......
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
26
abı ıstersen bosuna toplama ıle ugrasma sana hazır toplanmısını vereyım...istersen gs500 u vereyım ıstersen jawayı vereyım....ben bu ay askere gıdecem motoru koyacka yerım yok...evde bırakırsam babam hurda fıyatına satar...en ıysıımı ben satayım...zararın neresınden dönersek kardır....
abı msn mı ekle bakalım....firat_gs500@......

yeni motor almayacağım alacak olsam makinayı satıp yüksek cc bi motor alırım benim amacım kendi tasarımım olan bir makina yaratmak birazda böyle şeylere merak var bakalım ortaya nasıl bişeyler çıkarabileceğim bi tür hobi gibi düşün bunu
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
219
Motosikleti
Hyosung GT 250 Comet, Aprilia Scarabeo 200ie
Bu arada bugün asfalt meleği gencayın doğumgünüymüş; doğumgünün kutlu olsun gencayım; sana motorlarla(her iki türlü de anlaşılabilir:p) dolu uzun bir ömür diliyorum dostum...
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yeni motor almayacağım alacak olsam makinayı satıp yüksek cc bi motor alırım benim amacım kendi tasarımım olan bir makina yaratmak birazda böyle şeylere merak var bakalım ortaya nasıl bişeyler çıkarabileceğim bi tür hobi gibi düşün bunu

güzelmiş , kolay gelsin

gencay , yeni yılın yeni yaşın kutlu olsun , pastayı ne zaman yiyeceğiz :cherry:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Teşekkürler arkadaşlar :)
hep birlikte daha nice motosiklet dolu yılları görebilmek dileği ile :)
bu arada bir hafta sonra yıllık iznime ayrılıyorum ve eğitim almayı düşünüyorum. Aklında olan olmayan arkadaşlara duyurulur.
bu aralar çok yazamıyorum, iş güç bayağı yoğunlaştı. geçi doğumgünümde bile işten çıktığımda saat 11 di siz tahmin edin artık gerisini.. Motosiklet bi haftadır bi benzinlikte yatıyor, debriyaj teli kopunca oraya bırakmak zorunda kalmıştım. bugün halledecektim güya lakin uyumaktan kafamı kaldıramadım. Bakalım artık ne yapabileceğiz helga ile.. sevgiler, saygılar arkadaşlar:cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Teşekkürler arkadaşlar :)
hep birlikte daha nice motosiklet dolu yılları görebilmek dileği ile :)
bu arada bir hafta sonra yıllık iznime ayrılıyorum ve eğitim almayı düşünüyorum. Aklında olan olmayan arkadaşlara duyurulur.
bu aralar çok yazamıyorum, iş güç bayağı yoğunlaştı. geçi doğumgünümde bile işten çıktığımda saat 11 di siz tahmin edin artık gerisini.. Motosiklet bi haftadır bi benzinlikte yatıyor, debriyaj teli kopunca oraya bırakmak zorunda kalmıştım. bugün halledecektim güya lakin uyumaktan kafamı kaldıramadım. Bakalım artık ne yapabileceğiz helga ile.. sevgiler, saygılar arkadaşlar:cat:


Gencaycım teli kopamaz onun.....Daha yeni değiştirdim ben......:queen::queen:


Aynı şey benim başımada geldi...Bende öyle sanmıştım.....

Şöyle yumruk büyüklüğünde taşı al....Debriyaj telinin motora girdiği yerin yakınına hafif sertlikte taşla vur....:queen::queen::queen:

Şaşırıcaksın ama eski haline kendiliğinden gelicektir......:queen::queen:

Bikeresinde ben de mamaktan ostime 2.vites hiç durmadan vites değiştirmeden gitmiştim.....Metin çekici tık yaptı....:queen::queen:

Bazan debriyaj takılı kalır bunlarda..... Sen tel koptu zannedersin....:cat:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aslansın abi sen :) İnşallah öyle bişidir..
valla sabah deneyeyim o zaman.. en fazla şaşmaza git gel yaparız.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yeni motor almayacağım alacak olsam makinayı satıp yüksek cc bi motor alırım benim amacım kendi tasarımım olan bir makina yaratmak birazda böyle şeylere merak var bakalım ortaya nasıl bişeyler çıkarabileceğim bi tür hobi gibi düşün bunu

abı ben sana motoru komple vereyım...sen sök tak kır parcala....ne bılıyım motorunu al sınyalllerını al karbüraötrunu al..tekerını lastıgını...yaw al kullan işte heriiii :p

Gencaycım teli kopamaz onun.....Daha yeni değiştirdim ben......:queen::queen:


Aynı şey benim başımada geldi...Bende öyle sanmıştım.....

Şöyle yumruk büyüklüğünde taşı al....Debriyaj telinin motora girdiği yerin yakınına hafif sertlikte taşla vur....:queen::queen::queen:

Şaşırıcaksın ama eski haline kendiliğinden gelicektir......:queen::queen:

Bikeresinde ben de mamaktan ostime 2.vites hiç durmadan vites değiştirmeden gitmiştim.....Metin çekici tık yaptı....:queen::queen:

Bazan debriyaj takılı kalır bunlarda..... Sen tel koptu zannedersin....:cat:

bundan 1 ay önce bızım arkadas 200 ytl ye bı 251 mz aldı.....200 e aldı ama cok ama cok temız bı motor...bıraz yatmıs okadar...bıde masası ecık yamuk baska bıseysı yoook....ondada aynı sey oldu...bızde tel koptu sandık...söktuk sagını solunu ama genede debrıyaj telıne ulasamadık....ona ulasmaya calısırken kendı kendıne eskı halıne gelıverdı....abı bu mz ın debrıyaj telı nerde yahu...:queen::queen:
nereye sokmusler o telıııı:queen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst