::cheeeeer hadi bakalım motorcular pazara ne yapıyoruz anatolyaya gelen varmııııı
Benim program belli olmaz ama bi son dakika boşluğu yakalarsam orda olacağım. :cat:Pazar günü
yer: Anatolia
Saat: 14:00 (tabi daha erkende olabilir)
Gelenler:
Hopeless1
Birazblues
motoice....
Başka kimler var?
Pazar günü
yer: Anatolia
Saat: 14:00 (tabi daha erkende olabilir)
Gelenler:
Hopeless1
Birazblues
motoice....
Başka kimler var?
acemiler için kolay mekan mı arıyorsun kardeş.ben bu gün otobana çıktım 125 km yaptım.otobanda buluşak.(şaka şaka).geçen hafta sorduk o kadar piknik felan yapalım mı diye. yapalım dedik ama tarih belirleyemedik.. malum bahadinlinin yanında böyle şeyler de söylenmiyor hemen açıyor bira muhabbetini
valla arkadaşlar size anlatacak çok şey birikti.. cuma günü iki kez kaza yaptım. birinde işe giderken birinde dönerken. aynı gece bahçelide motoru düşürdüm.. bgün de motosikleti temizledim kız gibi olmadıysa da gıcır gıcır oldune yapalım su kısıtlı
yarın görüşmek üzere.. hopeless ve ben ordayız, diğer arkadaşlardan şimdilik ses yok ama umarım onlar da uğrar..
anatolia ii ya.. hem yollar geniş.. hem nazaran ferah bir yer.. hem de biz acemiler için gelmesi kolay![]()
ya merak ediyorum.anatolyadan başka mekan yok mu?ne biliim şöle bir piknik alanı felan olmaz mı?
geçen hafta sorduk o kadar piknik felan yapalım mı diye. yapalım dedik ama tarih belirleyemedik.. malum bahadinlinin yanında böyle şeyler de söylenmiyor hemen açıyor bira muhabbetini
valla arkadaşlar size anlatacak çok şey birikti.. cuma günü iki kez kaza yaptım. birinde işe giderken birinde dönerken. aynı gece bahçelide motoru düşürdüm.. bgün de motosikleti temizledim kız gibi olmadıysa da gıcır gıcır oldune yapalım su kısıtlı
yarın görüşmek üzere.. hopeless ve ben ordayız, diğer arkadaşlardan şimdilik ses yok ama umarım onlar da uğrar..
anatolia ii ya.. hem yollar geniş.. hem nazaran ferah bir yer.. hem de biz acemiler için gelmesi kolay![]()
acemiler için kolay mekan mı arıyorsun kardeş.ben bu gün otobana çıktım 125 km yaptım.otobanda buluşak.(şaka şaka).
yani ben nasip olmadı hiç bir toplantıya gelemedim.bir defa olsun anatolyaya gelmek istiyorum.ama hep aynı yerde toplanıyorsunuz .
üstelik acemilerin gelmesi için kolay diyorsunuz da ankaranın diğer yakasından oraya gelebilecek acemi herhalde türkiyede her yere gider.
Pazar günü
yer: Anatolia
Saat: 14:00 (tabi daha erkende olabilir)
Gelenler:
Hopeless1
Birazblues
motoice....
Başka kimler var?
ben muhtemel geliyorum 14 civarı orada olurum
kumpir resimleri nerde hopeless1 :mrgreen:
pazar günü anatolyaya 14:10 da geldim kimse yoktu 14:35 te ayrıldım kimse yoktu ekildikmi ne
