[Ankara - MT]

Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
26
::cheeeeer hadi bakalım motorcular pazara ne yapıyoruz anatolyaya gelen varmııııı
 
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
127
Pazar günü

yer: Anatolia
Saat: 14:00 (tabi daha erkende olabilir)

Gelenler:

Hopeless1
Birazblues
motoice....

Başka kimler var?
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
ya merak ediyorum.anatolyadan başka mekan yok mu?ne biliim şöle bir piknik alanı felan olmaz mı?
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçen hafta sorduk o kadar piknik felan yapalım mı diye. yapalım dedik ama tarih belirleyemedik.. malum bahadinlinin yanında böyle şeyler de söylenmiyor hemen açıyor bira muhabbetini :)
valla arkadaşlar size anlatacak çok şey birikti.. cuma günü iki kez kaza yaptım. birinde işe giderken birinde dönerken. aynı gece bahçelide motoru düşürdüm.. bgün de motosikleti temizledim kız gibi olmadıysa da gıcır gıcır oldu :) ne yapalım su kısıtlı :)
yarın görüşmek üzere.. hopeless ve ben ordayız, diğer arkadaşlardan şimdilik ses yok ama umarım onlar da uğrar..
anatolia ii ya.. hem yollar geniş.. hem nazaran ferah bir yer.. hem de biz acemiler için gelmesi kolay :)
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
geçen hafta sorduk o kadar piknik felan yapalım mı diye. yapalım dedik ama tarih belirleyemedik.. malum bahadinlinin yanında böyle şeyler de söylenmiyor hemen açıyor bira muhabbetini :)
valla arkadaşlar size anlatacak çok şey birikti.. cuma günü iki kez kaza yaptım. birinde işe giderken birinde dönerken. aynı gece bahçelide motoru düşürdüm.. bgün de motosikleti temizledim kız gibi olmadıysa da gıcır gıcır oldu :) ne yapalım su kısıtlı :)
yarın görüşmek üzere.. hopeless ve ben ordayız, diğer arkadaşlardan şimdilik ses yok ama umarım onlar da uğrar..
anatolia ii ya.. hem yollar geniş.. hem nazaran ferah bir yer.. hem de biz acemiler için gelmesi kolay :)
acemiler için kolay mekan mı arıyorsun kardeş.ben bu gün otobana çıktım 125 km yaptım.otobanda buluşak.(şaka şaka).
yani ben nasip olmadı hiç bir toplantıya gelemedim.bir defa olsun anatolyaya gelmek istiyorum.ama hep aynı yerde toplanıyorsunuz .
üstelik acemilerin gelmesi için kolay diyorsunuz da ankaranın diğer yakasından oraya gelebilecek acemi herhalde türkiyede her yere gider.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya merak ediyorum.anatolyadan başka mekan yok mu?ne biliim şöle bir piknik alanı felan olmaz mı?

hay sen cok yasa abıcım....
yaw ben 2 aydır barıom baska yerlere gıdekın....aksamları bulusalım gezelım dıom....yoook....sakalım yokkıı sözum dınlensın....
acılalım şöle angara dıslarına dogru....

geçen hafta sorduk o kadar piknik felan yapalım mı diye. yapalım dedik ama tarih belirleyemedik.. malum bahadinlinin yanında böyle şeyler de söylenmiyor hemen açıyor bira muhabbetini :)
valla arkadaşlar size anlatacak çok şey birikti.. cuma günü iki kez kaza yaptım. birinde işe giderken birinde dönerken. aynı gece bahçelide motoru düşürdüm.. bgün de motosikleti temizledim kız gibi olmadıysa da gıcır gıcır oldu :) ne yapalım su kısıtlı :)
yarın görüşmek üzere.. hopeless ve ben ordayız, diğer arkadaşlardan şimdilik ses yok ama umarım onlar da uğrar..
anatolia ii ya.. hem yollar geniş.. hem nazaran ferah bir yer.. hem de biz acemiler için gelmesi kolay :)

abıcım benı öle kötu tanıtma mıllete.....1 taneyı bıle sonuna kadar ıcemıom dedım...ıstersenız yarın deneyekk....:p

yarın gösururz.....
saat 14:00 da....herkese ıı geceler....
yahu baslık actım pazar bulusması dıye... hala acılmadı....
herhalde bulusmadan sonra acılır.... :p
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
127
acemiler için kolay mekan mı arıyorsun kardeş.ben bu gün otobana çıktım 125 km yaptım.otobanda buluşak.(şaka şaka).
yani ben nasip olmadı hiç bir toplantıya gelemedim.bir defa olsun anatolyaya gelmek istiyorum.ama hep aynı yerde toplanıyorsunuz .
üstelik acemilerin gelmesi için kolay diyorsunuz da ankaranın diğer yakasından oraya gelebilecek acemi herhalde türkiyede her yere gider.

Abi sen nerede oturuyorsunki? Yani anatolia merkezi olduğu için seçilmiş sanırım önceleri, bizde değişiklik yapmadık, ustalarımızın vardır bir bildiği diyoruz...

Yarın biz birazblues la saat 12:00 civarı bahçelide buluşacağız.
saat 14:00 dan önce de anatoliya tarafına geçmiş oluruz sanırım.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yahu betonarme ulusan motorun yarın akşam eğitimine katılacağım. benle gelsene.. bi tarafımızı halletmeden öğrenelim bişiler :)
haber at bana 542 676 73 26
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
26
pazar günü anatolyaya 14:10 da geldim kimse yoktu 14:35 te ayrıldım kimse yoktu ekildikmi ne
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şanssızsın motoice ben 3 e 20 kala geldim sonrada döküldü millet :) yani bi çay içsen olcakmış arkadaşım :)
 
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
127
pazar günü anatolyaya 14:10 da geldim kimse yoktu 14:35 te ayrıldım kimse yoktu ekildikmi ne

dakika farkıyla kaçırmışsınız dostum. hatta senin yanında gelen kanuni racer kullanan arkadaşıda ben çağırmıştım ama ne yapalım tüm haftanın yorgunluğu birikince pazar 14:15 de birazblues un telefonuyla uyanabildim ne yazıkki...

Buyrun buda benim dandik telefonumla çekilen pazar resmi:

Shot at 2007-07-09
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla biz çok güzel insanlarız herhalde.. her hafta muhabbet bu kadar güzel bu kadar düzeyli mi olur? Allah bozmasın ağzımızın tadını :)
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
26
25 dakika bekledim sıkıldım ayrıldım.ahlatlıbel incek beytepe güzargahında biraz sakin trafikte keyifli bir motor gezisinden sonra eve döndüm.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst