[Ankara - MT]

Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam hopeless;
baktım da koymuşsun resimleri..

motoice sorma birader daha akıllıca davranıyorum. önemsemediğim bir problem vardı benim disk çok tutuyordu ön tekeri. baktım kalkarken zorlanmaya başladı sonraları.. bir baktım ki ön teker havadayken dönmüyor bile neredeyse.. meğersem ön fren ayarsızmış. şincik cillop oldu :)
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
26
selam hopeless;
baktım da koymuşsun resimleri..

motoice sorma birader daha akıllıca davranıyorum. önemsemediğim bir problem vardı benim disk çok tutuyordu ön tekeri. baktım kalkarken zorlanmaya başladı sonraları.. bir baktım ki ön teker havadayken dönmüyor bile neredeyse.. meğersem ön fren ayarsızmış. şincik cillop oldu :)

sen yinede dengeli kullan ön freni ve hatta kendini kullanmamaya alıştır sert sıkmamaya özen göster
 
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
127
Yuh beee,ağzım açık okudum walla :) Amma atmışsınız :) Ablam aradı,yanında 3 yaşındaki yeğenim vardı,yollarda helak olmasınlar die almaya gittim :) En iyi senaryo ödülünü betonarme ve hopeless a veriorum :)

Tamam abi tamam... Haklısın....

Sınavın vardı, Zamanın yoktu, arabayla olsun geldin katıldın beş dakika, işin olmasa eminim bizlerle kalırdın. Bende eşşeklik ediyorum işte kusuruma bakmayasın... Yaranılmaz benim gibilerine işte ne yaparsın?

Bak yemek resimlerini koyup millete işkence bile yapıyorum.
Konser duyurusunu son anda yapıyorum...

ben adam olmam vallaaaaaa.... :salut::salut::salut::salut:

Ula amma duygu ve vicdan sömürüsü yaptım haaaaaaa....
:queen::cherry::queen:
 
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
169
hopeless

baba kaldır şu resimleri yaw her akşam her akşam kıvrandırıon beni

harbi umutsuz vaka yapacam seni :rendeer:
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
101
esat taki bayiyi tavsiye etmiyorum, kuruçayırlının müşteri ile olan diyalogu ve hizmet anlayışı daha iyidir. Aldığın motorun cc' sine göre muamele yapmazlar orada

kolay gelsin.....
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar evet bu kez motorumn cidden gerçekten satılıktır , walla satılıktır :p :cherry: taşınma falan filan durumları var maddi olaraktan satılıktır , saygılar
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
1,471
eve çıkcak da o yüzden satıyo...
ben alırdım dicem emme....
bende hem para yok hemde aile izin vermiyor artıkın...
ben sattım benim motoruç...
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
167
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Haydaaa daha yeni almadın mi yaw .:pale:

Kaça veriyorsun kulagımız delik olsun, alıcı buluruz belkim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst