- Katılım
- 3 Nis 2006
- Mesajlar
- 127
bu arada birazblues kardeşim kazasız belsız eve vara bildinmi.aman birdaha öyle sert ön fren sıkma sürat yavaşken kurtarırsında allah muhafaza süratliyken kaldırır atar seni makina.
Ohoooo ne eve gitmesi yafuuu? biz onunla bahçelide fink attık resmen....:queen::queen::queen::queen:
Yırttık abiciğim yırttıııık.
Biz bu motor olayını çözdüüük....
Şaka bi yana motoru hep yusufla beraber kullanmaya devam ediyorum.
Eminim birazblues da öyledir...
Bu arada pazar akşam ayrılırken birazblues sen bana ışıklarda bişey söyledin ama ben anlamadım ok falan yaptım...
:queen::queen:Abi sorması ayıp ne demiştin????:queen::queen: