[Ankara - MT]

Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
405
şimdi görme konusunun dışındaki faktörleri değerlendirirsek ne yapmam lazım bi abim olarak sana danışıyorum..motorları bilen birilerine gösterip temiz raporunu aldk diyelim dediğim şartlardan hangisi daha iyi..ben her ihtimalde satın alırken zorlanacam daha az mı zorlanayım yoksa honda yı mı seçeyim
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
İkisi de güzel, hangisi temizse, hangisinin sahibine güveniyorsan onu al. Çok da farklı sayılmazlar bence motorlar.
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
405
ikisinin sahibini de tanımıyorum ama ank daki ile 3-4 gündür görüşüyorm.Hakkaten güvenilir geldi bana ..bnm aslında tek sıkıntım yüklü miktarda param olmaması..aylık 250 ytl bile tkst verebilirm ama peşin bulmak zor olacak hoş ben sınırlarımı zorlar yine bulurum da ..neyse işte öle bişey :p
:(
 
Katılım
25 Ağu 2006
Mesajlar
247
bahadinli hayırlı olsun, aman dikkatli kullan :rendeer:
şaşmaz daki suzuki ankara motors kapandı ya da taşındı, eski yerinde yok çünki..

caya104 abimiz nerelerdesin hakkaten :) motor satıldı mı ?

toplantıları ölü sezonda her haftasonu yapmayız diye konuşmuştuk,bu pazar toplantı yapcek miyiz yapmıcek miyiz :) , yapmayacaksak bir sonraki pazar (21 ocak pazar) buluşalım. buluşmanın duyurusunu da şimdiden yapalım benim önerim, fikirleriniz ?

suzuki motor çayyoluna taşındı.
yılbaşından önce istanbuldaydım araya bayram girdi şimdi artık buralardayım motor daha satılmadı satabilirsem BMW F650 GS (2000-2001 model) almayı düşünüyorum ilk toplantıya katılmaya çalışacağım herkese selamlar.
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
İşte bu yaaa... Senin gibi birisi nasıl Pegasso'dan EN500'e geçer hayret etmiştim zaten.

Yalnız bir şey dikkatimi çekti 1-1,5 sene sonra Ankara MT'nin sponsoru BMW sanacaklar :mrgreen: (Prometheus, R3N, topatapan, caya104, Arnova... var mı arttıran :cherry: )
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi motor insalla cabuk satılır , yalnız böyle olmayacak hepimizde f650 :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
pro abi cok sağol.internet siteleri de bek eyceymiş.
bugun motorun satışını aldımda.sanki 88 model motor değilde 2007 model araba satışı alıyom ne cok para aldılar yaw:silent: :silent:
bide emniyetle beaber 100 ytl yı gecemz dıyolardı.sadece noter 100 ü gectı bıde emnıyete gidecez 200 ü gecer...:silent: :silent: :silent:
bu hafta motor çıkıooo:cat:
inşallah bu hafta sehir dışına gitmem.....:)
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
1,471
bu hafta sonu mu toplanıyosunuz arkadaşlar.
bi işim çıkmaz ise bende gelmeye çalışcam toplantınıza...
ilk olcak geç olsun bizim olsun dimi...
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Arkadaşlar.
Şubat - Mart Aylarınde 2007 Motosiklet Yarışları için hakem eğitimi ve lisans sınavı yapılacaktır.Kesin tarihi bilmiyorum.
Buradan gerekli bilgileri sizlere vereceğim... :cat:
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
Arkadaşlar.
Şubat - Mart Aylarınde 2007 Motosiklet Yarışları için hakem eğitimi ve lisans sınavı yapılacaktır.Kesin tarihi bilmiyorum.
Buradan gerekli bilgileri sizlere vereceğim... :cat:
Ehliyet sahibi olmak gerekir mi ki acep? :)
Duyuru yaparken e-posta listesine de atarsanız güzel olur, gözümüzden kaçmaz.
Teşekkürler viper :bounce:
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
196
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yarin toplaşma varmıkiiiiiiiiiiii:silent:
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
Sanirim bu hafta yapmiyoruruz toplantiyi. Ztn yapmayin ben istanbuldayim bensiz keyifli olmaz =)
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
196
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vaz geçtim toplantı yapıyoz:D:mrgreen:

hazırt gökay abide yok daha zevkli olur:p
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst