Bu pazar cayır cayır uyuyo olacağım evimde, bi sonraki haftaya alalım derim onupro duyurulacak bi toplantımız yok ama , öneriler kısmına mı açsak, yahut anket yapalım ank mt hangi gün toplansın , bowling mi golf mü diye
![]()
![]()
bahadinli hayırlı olsun, aman dikkatli kullan :rendeer:
şaşmaz daki suzuki ankara motors kapandı ya da taşındı, eski yerinde yok çünki..
caya104 abimiz nerelerdesin hakkatenmotor satıldı mı ?
toplantıları ölü sezonda her haftasonu yapmayız diye konuşmuştuk,bu pazar toplantı yapcek miyiz yapmıcek miyiz, yapmayacaksak bir sonraki pazar (21 ocak pazar) buluşalım. buluşmanın duyurusunu da şimdiden yapalım benim önerim, fikirleriniz ?
Metin Usta herkesin motoruna bakmaz bilesinAnkara'da meşhurdur bayağı, seçici davranıyor motor bakarken.
Ehliyet sahibi olmak gerekir mi ki acep?Arkadaşlar.
Şubat - Mart Aylarınde 2007 Motosiklet Yarışları için hakem eğitimi ve lisans sınavı yapılacaktır.Kesin tarihi bilmiyorum.
Buradan gerekli bilgileri sizlere vereceğim... :cat: