- Katılım
- 8 Tem 2004
- Mesajlar
- 7,735
- Konu Yazar
- #2,021
Yakında F650GS ya da DL'yi çekince altıma ben hepinizi bağlarım benim motorun arkasına
Dellendirmeyin beni :cherry:
gezı olursa gelırım mutlaka herkesın bayramı ve yenı yılı kutlu olsun
pro abıme bıtene pisiklet alalım benım motorun arkasına baglayak ceker götürürüm valla :cherry:
hatta benım pisikleti verelım 21 vites hız göstergesı arka stop farlar 3 tane dinamo her seyı var pisikletin yanı tam donanım :cherry: :cherry:
Arkoman; sağol abi, şimdi biraz para toparlayıp yenisini alma vakti
scorp; Aprilia düşünmüyorum da, bahsettiğim gibi 650GS ya da V-Strom arasındayım.
arkadaşlar motosiklet alıp aranıza karışmak üzereyim. muhtemelen honda cbf 150 alacağım. honda benden 200 ytl para istiyo ruhsat için. forumda istanbul'da bu işi kendi yapan arkadaşların ayrıntılı yazıları var ama ankaraya dair böyle bir şey bulamadım. aranızda ruhsat işlerini kendi halledip kar eden oldu mu? olduysa şu bugün git yarın gel işlerini ayrıntılı bi anlatsa süper olur...
selam arkadaslar,yeni sayılırım sitede bu tarz gezilerden haberim olmuyordu.artık yanlız gezmem iyi oldu burayı bulmam.görüşmek üzere bi soru tuning tarzımı kullanıyorsunuz gezi programı acısından sölüyorum ben gsx-r 600suzuki kullanıyorum her yola girmiyorda o yuzden..