[Ankara - MT]

Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Yakında F650GS ya da DL'yi çekince altıma ben hepinizi bağlarım benim motorun arkasına :p Dellendirmeyin beni :cherry:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gezı olursa gelırım mutlaka herkesın bayramı ve yenı yılı kutlu olsun

pro abıme bıtene pisiklet alalım benım motorun arkasına baglayak ceker götürürüm valla :cherry:
hatta benım pisikleti verelım 21 vites hız göstergesı arka stop farlar 3 tane dinamo her seyı var pisikletin yanı tam donanım :cherry: :cherry:

:queen: enduro değilse binmez o bisiklete , şaka bi yana umarım kısa sürede yeni motoruna kavusursun
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Arkoman; sağol abi, şimdi biraz para toparlayıp yenisini alma vakti :)

scorp; Aprilia düşünmüyorum da, bahsettiğim gibi 650GS ya da V-Strom arasındayım.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Arkoman; sağol abi, şimdi biraz para toparlayıp yenisini alma vakti :)

scorp; Aprilia düşünmüyorum da, bahsettiğim gibi 650GS ya da V-Strom arasındayım.


Satmışssın düldülü...Hayırlı olsun...Ama biz motorsuzlara kız vermiyoz pardon motorsuzlarla gezmiyoz....Sana benim mobyleti vereyimmi?.....En azından motoru var pedal çavirmessin...Sana motor tavsiye edicem de biraz pahalı....19 istiyor ama senin strom unuda 650 nide arkasına bağla sürükle....

La bu enduro ismi senle bayaa özdeşleştii....Senin adını endurometheus koydum ben haberin oldun....Ne oluyo şimdi enduro hırsızımı?.....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eeee bayramda nereye gidiyooooz barı kuzu muzuda alakta mangal yapak,
pro abı sen evde otur motorsuz catla emi :cherry: :cherry:
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
546
yeni yıl mesajı

hepinizin yeni yılınızı ve kurban bayramınızı en içten dileklerimle kutlar kazasız belasız ve bol eglenceli bir yılbası dilerim. 2007 yılı bol kazançlı ve kazasız geçmesi dileğiyle.


Alper kılıç
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
anlasılan kımsenın gezmeye ıhtıyacı yok.bende tek basıma gezerım .zaten hergun gezıyom kızılayda fılan
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dikkat

Ankaralı Arkadaşlar Havalardan Dolayı Yollar Aşırı Kaygan Dikkatli Olmanızı Öneririm. Kazasız Sürüşler.

01/01/2007 21:08
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
196
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nabersiniz millet ne zamandır görüşemiyoz bende bir hal hatır soram dedim:rendeer:
 
Katılım
23 Nis 2006
Mesajlar
63
arkadaşlar motosiklet alıp aranıza karışmak üzereyim. muhtemelen honda cbf 150 alacağım. honda benden 200 ytl para istiyo ruhsat için. forumda istanbul'da bu işi kendi yapan arkadaşların ayrıntılı yazıları var ama ankaraya dair böyle bir şey bulamadım. aranızda ruhsat işlerini kendi halledip kar eden oldu mu? olduysa şu bugün git yarın gel işlerini ayrıntılı bi anlatsa süper olur...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
44
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba arkadaşlar,
Gatada yatmakta olan çok değerli bir abimizin(Meteoroloji Mühendisleri Odası başkanı) abisi ameliyat olacakmış. Acele taze kana ihtiyaç varmış. Ankaradaki arkadaşlar yardımcı olabilirlerse çok sevinirim.

Kan grubu A+
Hastanın adı;ismail Hakkı SANLI
irtibat:05437954738
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
arkadaşlar motosiklet alıp aranıza karışmak üzereyim. muhtemelen honda cbf 150 alacağım. honda benden 200 ytl para istiyo ruhsat için. forumda istanbul'da bu işi kendi yapan arkadaşların ayrıntılı yazıları var ama ankaraya dair böyle bir şey bulamadım. aranızda ruhsat işlerini kendi halledip kar eden oldu mu? olduysa şu bugün git yarın gel işlerini ayrıntılı bi anlatsa süper olur...

Gerekli belgeleri al Honda'dan, sonra sabah git emniyete. Ordan halledersin kendin. Hem memurlar yardımcı oluyorlar, hem de her bankoda kocaman anlatımlar var ne yapman gerektiği hakkında. 100 YTL falan bir şey tutar sanırım.
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
sabah erkenden gıt,, ama erken .8de orda ol. ıslemını yap.eger bıraz yogunluk olursa ısler ogleden sonraya aksar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
BAHTİYAR ABİ buyuk gecmıs olsn :pale:


doktor abi bencede kendın yap işlerını bırakma baskalarına.hem daha karlı olur .zaten plaka ruhsat işlmlerı baya bi ucuzladı sanırım.bende yenı ruhsat cıkartcam ve gs500 ün satısını alıcam.bu konulardada bılgısı olan varsa yazarsa sevınırım....

eskı hesaba göre 100 ytl yı gecer.ama yenı cıkan yasayla baya bı ucuzladı nezaman yürülüğe gırer bılmıyorum. bende onu beklıyom zaten :cherry: :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
selam arkadaslar,yeni sayılırım sitede bu tarz gezilerden haberim olmuyordu.artık yanlız gezmem iyi oldu burayı bulmam.görüşmek üzere bi soru tuning tarzımı kullanıyorsunuz gezi programı acısından sölüyorum ben gsx-r 600suzuki kullanıyorum her yola girmiyorda o yuzden..

walla dostum ben gezilere pek gelemesemde mutlaka ayak uydurulur motorlara,ve performanslarına.ama çakıllı yollara bende girmem
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst