- Katılım
- 6 Haz 2006
- Mesajlar
- 518
yagmur nedenıyle kaza yaptım. motorun tüm sol grenajı dagıldı.gelemiyorum.
aman dikkat emre çok geçmiş olsun...
ayrıca bide benim motor için bi link açmıştım ama kimse bişe yazmamış ne varsa insanın kendi grubunda varbi siz bakında linki canlandırın :O
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=23977
yagmur nedenıyle kaza yaptım. motorun tüm sol grenajı dagıldı.gelemiyorum.