@st_erdogan
bize uyar valla samsun yolu 20.km de bizim pideci var:mrgreen: dimi emre![]()
29 Ekim için daha erken başlayıp daha geç bitirelim ve bir 300-400 km yapalım. Motorları kış uykusuna yatırmadan önce biraz zorlayalım.
:queen:ulen ne ara gezdiniz ne ara çıktınız dağlara taşlara.maşallah nazar deymesin.TEK den teklif gelicek size.Çıkın da bizim santralleride kontrol edin die![]()
@r3n
nie Gupilya Hocamı unutuosunuz.Onunkide su soğutmalı,yoksam deilmiydi
selam arkadaslar..
havaların acizligine ugramassak eger 250 km yol yapalım. benim motorla 1 gün icinde en yüksek 219 km yaptım:cat: sarnırım 250 km de gider...:salut: