[Ankara - MT]

Katılım
29 May 2006
Mesajlar
273
ulen ne ara gezdiniz ne ara çıktınız dağlara taşlara.maşallah nazar deymesin.TEK den teklif gelicek size.Çıkın da bizim santralleride kontrol edin die:p
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
512
29 Ekim için daha erken başlayıp daha geç bitirelim ve bir 300-400 km yapalım. Motorları kış uykusuna yatırmadan önce biraz zorlayalım.

abicim çok güzl olurda ben motorla gelmeyi düşünüyorum benim motor nasl bir günde 300-400 km yol yapıcak onu düşünemiyorum.birde şu an hava berbat fırtına koptu pazara düzelir işallah.mithrelious ehliyet hazırmı:pbide birkaç yere baktım galiba kış geldi,pazar için hava baya kötü hem soguk hemde yagış muhtemelen.
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ulen ne ara gezdiniz ne ara çıktınız dağlara taşlara.maşallah nazar deymesin.TEK den teklif gelicek size.Çıkın da bizim santralleride kontrol edin die:p
:queen:

topatapan yetmez 500 yapalım :) gezi gerçekten keyifli imiş demekki hepimiz gaza geldik.

bu arada havalar redragonun dediği gibi soğuyor, bakalım yazdan kalma kaç gün yaşayacağız
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
273
Tuzunur kuru tabi.hepinizde su soğutmalı motor war.yaparsınız tabi 300-500nie eziosunuz reddragon kardeşimi:queen:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
canyerli ,
gezidekileri diyosan, yok bir tek topatapan ın ki su soğutmalı idi :) aa bi dakika 300-400 yapalım diyen oydu zaten. bizi yemeye mi çalışacaktı yoksa :)
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
129
Arkadaşlar öyle art niyetlerim yok. Ben kimin motoru hava soğutmalı kimin ki su soğutmalı bilmem. Amacım bol bol gezmek. Ama sizin motor hararet yaparsa atarız benim motorun arkasına öyle devam ederiz yola :D. Bir de tabi hava durumu önemli. Bakalım nasıl olacak. Neyse ben çıkıyım da şu yağmurda biraz dolaşıyım. Bakalım eriyecek miyim?
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
selam arkadaslar..
havaların acizligine ugramassak eger 250 km yol yapalım. benim motorla 1 gün icinde en yüksek 219 km yaptım:cat: sarnırım 250 km de gider...:salut:
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
36
Arkadaşlar merhaba
Yarın hava uygun olduğu takdirde turlamaya gelebilen varsa memnun olurum.
:)
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@r3n
nie Gupilya Hocamı unutuosunuz.Onunkide su soğutmalı,yoksam deilmiydi

hava soğutmalı diye biliyorum, bi regal var bizim tipte motorlar içinde su soğutmalı olan, öyle olması lazım
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
512
pazar günü için 4-5 farklı yere baktım hepsinde sisli-çok bulutlu 16-8 derece arası giyor.galiba yagmur olmıyacak.
 
Katılım
20 Ağu 2006
Mesajlar
35
uzun bir aradan sonra merhaba.ben iyileştimde motor hala serviste.sigortanın bilirkişsi teşrif edemediği için hasarlar onarılamıyor haliylen.yarında hava güzel olacakmış gibi duruyor.gelmek isterdim ama bu durumda gelemeyeceğim herhalde :(.
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
129
Arkadaşlar hava yarın da böyle olacak gibi. Rüzgarlı, bulutlu ama yağışsız. Tahminen bu gece yağar ve sabah yerler ıslak olur ama yağış olmaz. Eğer hava şartları uygun olursa ne yapıyoruz? Nerede ve saat kaçta toplanıyoruz? Kimler geliyor?
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
26
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam arkadaslar..
havaların acizligine ugramassak eger 250 km yol yapalım. benim motorla 1 gün icinde en yüksek 219 km yaptım:cat: sarnırım 250 km de gider...:salut:

Abicim önümüzdeki prş,cuma,cmt,pzr bi tur olursa gelirim:cat: Ama sen demişsin ki 250 km:cherry: Süpersin de ben bakkala gitmeye korkuyom benim düldülle altımda dökülecek diye 250km yi bi seferde yapar mı bilmiyorum:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
512
ermenin motorlada bayabi artcılık tecrübem var,hatta sürdüm bile gayet iyi durumda belki 250den daha fazlasını bile yapar:D
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
garip bir boyun rahatsızlığı nedeniyle beni bu hafta es geçiniz arkadaşlar :salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst