[Ankara - MT]

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
turun ardından hemen eklemis fotoları redragon arkadasım,güzel gezdik hakkaten,bende nihayet redragon,emresen,topatapan ve mithrelios ile tanısabilmiş oldum,tekrar memnun oldum arkadaşlar.. not:kasktan çıkan saçlarımın hastasıyım :)
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
129
Evet ya güzel oldu bugün gezi. Biz buluştuğumuzda hava yavaş yavaş kapatmaya başlıyordu zaten. Ama biz gezmeye niyetli olduğumuz için aldırmadık havaya ve küçük bir gezi yaptık. Umarım 29 ekim'de hava üzel olur ve tekrar gezeriz. Herkese iyi bayramlar
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
512
bugun kartal bile gördük ya:queen: benim dizler fena halde donmuş bugn,hala ısıtamadım,29 ekimi bekliyorum sabırsızlıkla
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
129
Aslında bir tane " 29 Ekim Ankara Buluşması" başlığı açmak lazım sitenin anasayfasında. Henüz bir plan yok ama sanıyorum her türlü plan değerlendirilir grup üyeleri tarafından. Önemli olan gezmek için bir sebep olması. Belki bir Anıtkabir ziyareti olabilir.
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Sayın MT- Ankara üyeleri ;

Mubarek Ramazan Bayramınızı en içten dileklerimle kutlar.Hayırlara vesile olmasını dilerim.

İyi bayramlar.

viper_1 Volkan AKAN (MT-Eskişehir)
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
512
Aslında bir tane " 29 Ekim Ankara Buluşması" başlığı açmak lazım sitenin anasayfasında. Henüz bir plan yok ama sanıyorum her türlü plan değerlendirilir grup üyeleri tarafından. Önemli olan gezmek için bir sebep olması. Belki bir Anıtkabir ziyareti olabilir.
dimi ya şöyle bayragımızı açalım,ankarayı bide öyle gezelim
 
Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
1,027
evet ya 29 ekim ankara bulusmasi super fikir, ben de korumalari kaski alip gelirim artik birinizin arkasina çuval olmaya :) hatta ehliyeti bile alabilirim ki herhangi bi çevirme aninda bi kişi dahi olsa kurtarilabilsin.
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
129
Mithrelios, benim motorun arkası boş. Gelmek istersen her zaman yer var. 29 Ekim için herkes fikrini belirtirse ortak bir karara varabiliriz. Her motora küçük bir Türk bayrağı hoş olur. Eğer motorlarla içeri alırlarsa aşşağı kapıdan Anıtkabir'e girer çıkarız. Bir de diğer motor sitelerine bakmak lazım bizim dışımızda 29 ekim organizasyonları varsa onlarla haberleşebiliriz.

Viper_1 senin ve Eskişehir MT'nin de bayramını kutlarız. Ama "sayın" çok resmi olmuş :)
 
Son düzenleme:

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mithrelios, benim motorun arkası boş. Gelmek istersen her zaman yer var. 29 Ekim için herkes fikrini belirtirse ortak bir karara varabiliriz. Her motora küçük bir Türk bayrağı hoş olur. Eğer motorlarla içeri alırlarsa aşşağı kapıdan Anıtkabir'e girer çıkarız. Bir de diğer motor sitelerine bakmak lazım bizim dışımızda 29 ekim organizasyonları varsa onlarla haberleşebiliriz.

topatapanın güzel fikirlerine katılıyorum,ortak fikirler oluşturalım arkadaşlar.
mithrelios kusura bakma ben bi süre daha artçı almıcam,hem tecrübem bakımından hem de arkamda bi erkek fikrine beynim karşı çıkıyo :p
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi bayramlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst