[Ankara - MT]

Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
1,027
ben de varim kesinlikle. motorla arabayla veya artçı olarak birine yapişmak suretiyle peşinizdeyim. son güzel havalar kaçmaz.
 
Katılım
20 May 2005
Mesajlar
343
mito geçmiş olsun üzüldüm gerçekten
bi motorcu için en kötüsü bu olsa gerek.
bu arada aramıza yeni katılan arkadaşlar hoşgeldiniz.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
546
arkadaslar selam aramıza yeni katılanlara hoşgeldiniz diyorum. İmzamda grubumuzun adresi var üye olursanız sevinirim. Bu arada işlerden fırsat bulupta bir gelemedim valla özledim sizi en kısa zamanda bulusmaya gelecegim. bir gün hafta içi buluşıursak çarsamba aksamı falan bana uyar en kısa zamanda görüşmek üzere.
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
36
Pazar proğramı

Selam Arkadaşlar
Bu gün Marinmak'ta sohbet sırasında öğrendim,sizlerle paylaşayım istedim.Sanıyorum onların toparladığı bir gurup arkadaş,pazar sabah 10:30 da Ahlatlıbel tesislerinde buluşacaklar,oradan Gölbaşı-Eskişehir çevre yolu üzerinde (mesa şantiyesi cıvarında) müsait biryerde uzman bir arkadaş Güvenli sürüş teknikleri gösterecek,bir süre çalışma yaptıktan sonra da,Polatlı-Haymana-Ankara gibi bir güzergah takip ederek günü değerlendireceklermiş.Uygun görürseniz bizde grup olarak onlara takılabilir,yeni dostluklar edinebiliriz.Lütfen fikirlerinizi belirtin de ortak bir yol bulalım...
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
36
arkadaslar laflar arada kaynıyo hakkaten :p yeni gelenler hoşgeldi gidenlere güle güle burdakilerede slmlar... bu arada havalar soğuyo motorları nasıl muhafaza etmeyi düşünüyorsunuz???

Baco neden pazarları gelemiyorsun,görüşemiyoruz...Cihat.
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
Pazar saat 11'de Anatolia'da buluşuyoruz. Sonra yapacağımıza orada karar veririz.
pazar bajındır baraji mı?

birde arkadaslar ben cumartesi, pazartesi günleride izinliyim ve hic bi işim yok gezmek isteyen arkadaslara duyurulur. ben akşam saat 19:30 dan sonra online oldugum icin bu gün bu son mesajım...o yuzden bu gun gezmek isteyen arkadaslarla irtibata gecebilmek icin tel no:05462854803
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
677
bu hafta alternatif çok akşama kadar yarın ne yapacağımız konusunda karar vermemiz lazım aksi taktirde yarın köskös otururuz.
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
36
Birazdan yani cumartesi saat 15:00 te gupilya ile buluşup turluyoruz,gelen olursa seviniriz..Konya yolu üzeri Ahlatlıbel köprüsü üzerinde....
 
Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
1,027
@cano
ben de getirebilirim tam kapali kask abi sana geçen buluşmada benim artçıya aldigimizi. gerçi gupilya çok dikkatli ve yavaş sürüyor ama ne olur ne olur bence tam kapalidan şaşma.

yarin 11.00 da anatolia dayim ben. plan nedir?
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
273
@mito
ilgine teşekkürler hocadan istedik bikere.ama sende motorlar geliceksen ve sana bi engel teşkil etmicekse getir.motorun arkasında kalsın.biri çıkar gelir belki.dua eder sana
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
110
yarın gelemiyeceğim :salut:

salı günü sınav var..

ona çalışmam gerekiyor

sezonun ilk sınavı dua edin sınavım iyi geçsin.

anatolia ya giden herkese iyi eğlenceler.. :salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst