- Katılım
- 1 Haz 2006
- Mesajlar
- 1,027
ben de varim kesinlikle. motorla arabayla veya artçı olarak birine yapişmak suretiyle peşinizdeyim. son güzel havalar kaçmaz.
arkadaslar laflar arada kaynıyo hakkatenyeni gelenler hoşgeldi gidenlere güle güle burdakilerede slmlar... bu arada havalar soğuyo motorları nasıl muhafaza etmeyi düşünüyorsunuz???
pazar bajındır baraji mı?Pazar saat 11'de Anatolia'da buluşuyoruz. Sonra yapacağımıza orada karar veririz.
@gupilya
hocam arkan boşsa beni artçı alırmısın.yarına
olur tabi kaskını alacan mı?
Hocam motoru kaldırdım ya çayyoluna,kask da onunla birlikte kaldı.Fazla varsa birkez daha memnun olurum.
tamamdır ben getiririm bir tane nazi kaskı