- Katılım
- 17 Ara 2005
- Mesajlar
- 677
Ümmet beye elimizden geleni yapmaya çalıştık ancak böyle bir motosiklet sevdalısı için yeterli değil tabii. Ankara'ya motosikletle yanılmıyorsam 5 defa gelmiş. Büyük bir ihtimalle bir kez daha gelir. Bizde bu sefer gösteremediğimiz misafirperverliğimizi o zaman gösterme şansına sahip oluruz. Hayırlı yolculuklar Ümmet Perkitan Sağlıcakla kal.
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]