[Ankara - MT]

Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
677
Ümmet beye elimizden geleni yapmaya çalıştık ancak böyle bir motosiklet sevdalısı için yeterli değil tabii. Ankara'ya motosikletle yanılmıyorsam 5 defa gelmiş. Büyük bir ihtimalle bir kez daha gelir. Bizde bu sefer gösteremediğimiz misafirperverliğimizi o zaman gösterme şansına sahip oluruz. Hayırlı yolculuklar Ümmet Perkitan Sağlıcakla kal.
dsc02333vq4.jpg
[/URL][/IMG]
dsc02334tm3.jpg
[/URL][/IMG]
dsc02335tb2.jpg
[/URL][/IMG]
dsc02336jy4.jpg
[/URL][/IMG]
dsc02337lw4.jpg
[/URL][/IMG]
dsc02338np2.jpg
[/URL][/IMG]
dsc02339su7.jpg
[/URL][/IMG]
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
546
arkadaslar selam öncelikle başta sevgili hocama ve diğer arkadaslara sevgilerimşi saygılarımı sunuyorum. Ümmet abiyle bulusmanız cok degerli bir anı olarak kalacak. Cok isterdim gelmeyi ama inanın son 3 gündür sabah 09:00 gece ise 02:00 a kadar calısıyoruz bu aralar yogun hafta sonlarıda dahil ama sanırım 1 hafta sonra işler rolantiye girecek. O zaman yine bulusmalara katılırım. BU arada benim motor 5 gündür Mondial serviste ben arabayla gidip geliyorum işe. Tüm ateşleme tertibatı garantiden istendi geldiğinde değişip 1-2 gün servistekiler binecek ve test edecekler ne arızaymış beee valla 6500kmye geldi geleli arızadan motor gidemez oldu. Servis gerekirse komple değişirim bu motoru senı yolda bırakmayız dedı bakalım ugrasıyorlar. Yazacaklarım bu kadar sevgiyle kalın en kısa zamanda tekrar bulusmak üzere. 05326323436 numaram avea hattımı kapattırdım eski hattımı kulanıyorum almak isteyenler numaramı alabilir. sevgiler.
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:rendeer: teşekkür ederim, sınava YBR ile girilecekmiş, belki kendi motorumu götürürüm. umarim sorun çikmaz ya, gerçi sanmiyorum benim motorla ağırlıkları, ağırlık merkezleri vb çok yakin, oturuş pozisyonu daha dik sadece. umarim gaz ve debriyaj tepkileri de benzerdir de bi sorunla karsilasmadan sinavi geçebilrim.
bende sınava soyle bir girip çıktım arkadaşlar. gerçekten ybr nin gaz, vites tepkileri mükemmeldi, neyse Allahtan sol taraftan başladık kukalara da bi sorun çıkmadı. :)
"kendi motoruyla gelen arakadaşlar varsa önce alalım onları" :queen:
 
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
84
Arkadaşlar slm,haftaya cumartesi yani 30 Eylül 2006 tarihinde,tabi hava güzel olursa,Kızılcahamam ve civarına gezi yapmayı planlıyorum,ankara mt olarak herkesle hem tanışmak hemde çevreyi tanımak açısından çok önemli bir gezi..:)Şu son güzel sonbahar günlerini iyi değerlendirelim derim,aynı zamanda choppercı bir arkadaşımla daha konuştum o da belki gelebilir yani cruisercılar yalnız kalmıycak:p,Yolculuk tahminen 6 saat sürecek ona göre hazırlanın:)
Toplanma yeri :çayyolu mesa koru migros otoparkı
Saat : 11.00
Not : Bütün ankara motorcuları davetli...
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
561
bu kötü oldu şu aralar cumartesi hatta pazar günleri bile çalışıyorum Ümmet abiyide göremedik
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
677
bugün biz arnova ile Anatolia'daydık. Hava gayet güzeldi. Saat 13'de kalktık. Havaya güvenemediğimiz için geliriz dememiştik. Ancak hafif bir güneş olunca Anatolia ya yerleştik. Ancak ben akşam yağmurunda eve dönerken iyi ıslandım. Motor kaymıyor ama motoru artık üç ay yıkamama gerek kalmadı. Çünkü o ve ben iyi ıslandık.
 
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
84
O yüzden gelecek olan arkadaşlar her türlü olasılığa hazır olsunlar:) geçen gün incekte benimde başıma geldi:) hadi bütün ankara mt yi bekliorz..
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
Arkadaşlar slm,haftaya cumartesi yani 30 Eylül 2006 tarihinde,tabi hava güzel olursa,Kızılcahamam ve civarına gezi yapmayı planlıyorum,ankara mt olarak herkesle hem tanışmak hemde çevreyi tanımak açısından çok önemli bir gezi..:)Şu son güzel sonbahar günlerini iyi değerlendirelim derim,aynı zamanda choppercı bir arkadaşımla daha konuştum o da belki gelebilir yani cruisercılar yalnız kalmıycak:p,Yolculuk tahminen 6 saat sürecek ona göre hazırlanın:)
Toplanma yeri :çayyolu mesa koru migros otoparkı
Saat : 11.00
Not : Bütün ankara motorcuları davetli...

cumartesiye şimdiden plan yapmak zor ama bi işim olmazsa kesin katılırım,,,kızılcahamama güzel oluyo motorla seyahat ..
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Gupilya, "Önce Ümmet Bey beni arayacak, sonra buluşacağız." demişsin. Sonra ses seda kesilmiş. Sonra birden keşke gelseydiniz diyen bir mesaj. Müneccim değilim ki ben. 15:15'e kadar bekledim (kırk yılın başında bir buluşmaya gidecektik) sonra da haftasonumu ekran başında ziyan etmemeye karar verip sinemaya gittim :queen:.
 

YeK

Katılım
8 Nis 2006
Mesajlar
264
Yaa bu havalar ne zaman düzelcek, kar yağmaya başlayınca mı?
Ben buhran geçiriyorum ankara dan kaçıyorum, sanırım geriye pazar akşamı dönerim.. yine gelemiycem anlaşılan... kusura bakmayın..
kazasız belasız gezinmeler size.. saygılar...
 
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
84
bugün biz arnova ile Anatolia'daydık. Hava gayet güzeldi. Saat 13'de kalktık. Havaya güvenemediğimiz için geliriz dememiştik. Ancak hafif bir güneş olunca Anatolia ya yerleştik. Ancak ben akşam yağmurunda eve dönerken iyi ıslandım. Motor kaymıyor ama motoru artık üç ay yıkamama gerek kalmadı. Çünkü o ve ben iyi ıslandık.

Evet arkadaşlar listede tahminen 3 kişi oldu..Çok eğlenceli olucak başka motorcuları da bekliorz:) ..Gupilya sen geliyor musun?
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
677
gelirim. Şuan için başka bir plan yok. Tamam uygundur. eski yoldan gidilecek değil mi? Otobadan gitmenin pek bir anlamı olmaz gibi geliyor. Daha sonra da Bolu abant için bir plan yaparız.
 
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
84
Tamam dostum seni de listeye ekledim 1-2 molayla eğlenceli olur da abi senin makine neydi?:)

Gupilya, "Önce Ümmet Bey beni arayacak, sonra buluşacağız." demişsin. Sonra ses seda kesilmiş. Sonra birden keşke gelseydiniz diyen bir mesaj. Müneccim değilim ki ben. 15:15'e kadar bekledim (kırk yılın başında bir buluşmaya gidecektik) sonra da haftasonumu ekran başında ziyan etmemeye karar verip sinemaya gittim :queen:.

Dostum bu haftasonu bize takıl canın sıkılmaz:cat: uygunsan seni de listeye ekliim mi?
...........Evet bütün ankara mt yi beklioruz..........
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Yok, beni listeye ekleme. Gelmek isterdim ama uygun değilim ne yazık ki. Güzel bir yolculuk olacağa benziyor. Gideceklere bol eğlenceler...
 
Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
1,027
bu kızılcahamam işini çok çok isterdim, ehliyet çıksa bile bu hafta cumartesi 14.00 da bitiyor mesaimiz ne yazikki:(
 

YeK

Katılım
8 Nis 2006
Mesajlar
264
Malesef istanbula da geziyo olucam:( ehe:)
Hava güzel olsaydı ve ben burda olsaydım gelirdim...
Bol bol resim eklemeyi unutmayın...
bir daha ki sefere artık...
İyi eylenceler ve bol güneşler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst